Mies ulostaa vain joka toinen päivä eikä suostu lääkäriin! Kyllä terve suoli toimii joka päivä!
Kommentit (16)
Normaalia tuo on. Ei kaikkien tarvi käydä paskalla joka päivä. Se on yksilöllistä.
Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta
Ilmeisesti nämä rähähdysmäisesti lisääntyneet suolistosairaudet jatkuvine ripulointeineen ja piereskelyineen on hämärtäneet käsityksen normaalista suolen toiminnasta.
Joka toinen päivä on täysin normaali tahti. Useimmilla terveillä kai toimii 1-2 krt/vrk, mutta harvempi on aivan ok.
Oletko aivan varma asiasta? Entä jos mies ulostaa salaa?
Ja tässähän ei voi olla yksilöllisiä eroja. On vain yksi ja ainoa tapa. Aamukakka kahvin jälkeen klo 8 on oikein!!!
Normaali vaihteluväli on 3 kertaa päivässä - 3 kertaa viikossa.
Tunge kuitua miehen ruokaan. Tuota menoa suoliston seinämät ovat sellaisessa laastissa, ettei ruoasta imeydy ainuttakaan vitamiinia. Siinä vaiheessa toisaalta on sama mitä suuhunsa mättää. Huomaat kyllä, kun aivotoimintakin hidastuu..
Itse syön terveellisesti ja saatan olla cacalla 3x päivässä.
Täällä taas mammat, joiden ruokavalio koostuu rahkasta, protskupatukoista ja Sushista vastailee. Tuskin kerran viikossa käyvät. Ja se ummetus näkyy teillä jo naamasta, käytöksestä puhumattakaan!
Teidän mammojen masennuslääkkeet näköjään aiheuttaa ummetusta. Sen turpoamisen lisäksi...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juuri kävin tänään lääkärissä suolistoasioissa.
Lääkärin mukaan suolen tulisi toimia kolme kertaa viikossa kunnolla.
3 kertaa päivässä - 3 kertaa viikossa on normaalia, harvemmin tai useammin ei.
Ämmien äkäisyys lisääntyy sitä myötä mitä harvemmin käyvät kakkosella. Kaikki miehet tietävät tämän asian.
Itselläni toimii noin joka toinen päivä ja se on aivan normaalia. Olen käynyt muun syyn vuoksi kolonoskopiassa ja kaikki kunnossa. Liian aktiivisesta suolesta olisin ennemminkin huolissani.
Suoli toimii koko ajan vaikka ei jatkuvasti pytyllä istukaan. Miksi paskakyylä ap:n pitää käyttää teennäistä eufemismia?
Jos mulla toimii kerran päivässä, niin se on parasta olon kannalta. Toisinaan stressaan vatsallani, ja pitää (töissäkin) käydä useamman kerran, ja on löysää ja ilmavaivaa. Yksilöllistähän tuo suolentoiminta on, ja ap on varmaan provo. En tiedä mistä hän miehensä suolentoiminnan tietää ja mitäpä tuosta, jos mies voi hyvin.
Enemmän mä olen huolissani AV-mammojen suolentoiminnasta. Vuosien mittaan näitä kommentteja luettuani olen tullut siihen tulokseen, että joidenkin miesten mielestä naisten ei sovi ulostaa lainkaan. Naiset taasen sekoittavat suolentoimintansa miesten vuoksi, kun miehen aikana ei sovi käydä vessassa. Ja keksitään kaikkia keinoja esim. saada toinen ulos tai paeta jonnekin hotellin baariin asialle jne jne.
Jaa, juuri kävin tänään lääkärissä suolistoasioissa.
Lääkärin mukaan suolen tulisi toimia kolme kertaa viikossa kunnolla.