Olkaimeton mekko wanhojen tansseihin? Kokemuksia?
Löysin tosi kivan mekon kiinalaisesta nettikaupasta (kuitenkin oon kuullu hyvää palautetta), mutta siinä ei ole minkäänlaisia olkaimia. Mekko tehdään kuitenkin mittatilaustyönä. Hiukan kuitenkin epäilyttää kun sitä ei pääse noin vain sovittamaan ja olen kuullut aikamoisia kauhukertomuksia olkaimettomista mekoista (ja tietenkin pari hyvää kokemusta, mutta suurimmaksi osaksi huonoja).
Nyt mietin että uskallanko tilata sen mekon, varsinkin kun omistan tosi pienen rintavarustuksen :D Se on kuitenki tosi nätti ja etsin sitä pitkään, ja en nyt jaksaisi etsiä uutta mekkoa, varsinkaan kun en edes kauheasti pidä olkaimellisista mekoista. Apuja ja kokemuksia? Alkaa nimittäin olla vähän kiire
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsella ainakin oli olkaimeton, eikä ollu mitää ongelmia :) ei ollu ees mittatilauksena tehty ja nyörit oli takana. eikä munkaa rintavarustus mikään iso ole :D
Tää on edes vähän lohduttavaa kuulla, koska tuntuu etten löydä sitä "täydellistä" olkaimellista mekkoa mistään, kun oon nyt yrittäny ettiä. Oliko sulla Suomesta vai ulkomailta? Pystyitkö mitenkään sovittamaan?
Ap
Sain sen aikaiselta anopilta käytettynä :D Sovitin vasta kotona ja totesin, että tämä se on
Mun tytöllä oli viime vuonna kaunis olkaimmeton mekko. kiristys takana. ostettin mittatilauksena, silti tanssiessa nosteli yläosaa melkein koko ajan. sanoi, että oli tunne et valuu. tyttö on kanssa pienirintainen, ja vaikka kuinka oli istuva yläosa , nii ei auttanut.
sanoikin just että, jos nyt tannis, ottais ehdottamasti sellaisen mekon, jota ei tarvii kokoajan nostella.
Minullakin oli aikoinaan olkaimeton mittatilauksena tehty mekko, jossa vielä yläosa oli erilliskappaleena, jolloin helman painokaan ei kiskonut yläosaa alaspäin. Hame osa alle ja täsmälleen muotojeni mukaan tehty yläosa sen päälle, ja kaikki sujui hyvin. Ei tarvinnut mitään silikoniolkaimia. Go for it! Entäpä jos laittaisit silikoniolkaimen vaakasuorassa povesi ympärille, tai vaikka ompelisit varovasti sellaisen kiinni tavallisiin olkaimettomiin liiveihin. Löytyiskö esim youtubesta niksejä?
Ihania tanssiaishetkiä :) ja pidä hauskaa<3
Tässä jotakin vinkkejä, olisiko näistä mitään apua :P
ÄLÄ ASTU HELMAN PÄÄLLE!!!
t. Yks, joka astui :D :D