Olkaimeton mekko wanhojen tansseihin? Kokemuksia?
Löysin tosi kivan mekon kiinalaisesta nettikaupasta (kuitenkin oon kuullu hyvää palautetta), mutta siinä ei ole minkäänlaisia olkaimia. Mekko tehdään kuitenkin mittatilaustyönä. Hiukan kuitenkin epäilyttää kun sitä ei pääse noin vain sovittamaan ja olen kuullut aikamoisia kauhukertomuksia olkaimettomista mekoista (ja tietenkin pari hyvää kokemusta, mutta suurimmaksi osaksi huonoja).
Nyt mietin että uskallanko tilata sen mekon, varsinkin kun omistan tosi pienen rintavarustuksen :D Se on kuitenki tosi nätti ja etsin sitä pitkään, ja en nyt jaksaisi etsiä uutta mekkoa, varsinkaan kun en edes kauheasti pidä olkaimellisista mekoista. Apuja ja kokemuksia? Alkaa nimittäin olla vähän kiire
Kommentit (25)
Pojan tansseista puolella tytöistä oli tuollainen, ja nykivät niitä koko ajan ylöspäin. Lisäksi jos mekko on yhtään väärän kokoinen, se saa nuoresta ja hoikastakin tytöstä pullistettua outoja makkaroita. Olkaimet tai pienet hihat näyttävät ihan kaikilla paremmilta.
Ei se olkaimettomana kestä sitä hyppelyä, mitä vanhojentansseissa on, ellei sitten siinå ole tosi vahvat luut koko miehustan pituudelta ja korsettiosa vyötärältä todella kireä. Siis tarkotan niin kirä, että henkeä ei voi vetää. Siinä taas ei pysty hyppelemään.
Minulla oli olkaimeton mittatilausmekko, ei ollut edes mitään kiristysnyörejä, pelkästään vetoketju. Mitään ongelmaa ei ollut sen kanssa. Yläosan pitää vain olla tukeva, ei se silloin pääse valumaan alas, kun ottaa lantioon kiinni. En usko, että nämä "ei pysty hyppelemään, ei pysty hengittämään" -kommentoijat ovat itse kokeilleet edes tanssia olkaimettomassa mekossa. Tai sitten on vain sen verran tuhti vyötärö, että yläosa pääsee valumaan lantiolle liikkuessa...?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli olkaimeton mittatilausmekko, ei ollut edes mitään kiristysnyörejä, pelkästään vetoketju. Mitään ongelmaa ei ollut sen kanssa. Yläosan pitää vain olla tukeva, ei se silloin pääse valumaan alas, kun ottaa lantioon kiinni. En usko, että nämä "ei pysty hyppelemään, ei pysty hengittämään" -kommentoijat ovat itse kokeilleet edes tanssia olkaimettomassa mekossa. Tai sitten on vain sen verran tuhti vyötärö, että yläosa pääsee valumaan lantiolle liikkuessa...?
Tän takia mua stressaa kun toiset sanoo että pysyi hyvin ylhäällä, mutta toiset sanoo että älä missään nimessä ota olkaimetonta :D
Tämmönen piilo up
Sitten eikun tilaamaan se mekko :) jos ei pysy päällä laita jotkut näkymättömät olkaimet. Jos ei pysy yllä niin pidät kesämekkona vaikka.
Kiusallista oli kyllä seurata kun kovin uhkea tyttö oli moiseen ahdettu jenkkakahvoineen.
Vierailija kirjoitti:
Voithan ommella siihen silikoniolkaimet tms. huomaamattomat
Älä nyt saatana ainakaan sitä virhettä tee, ei kai kukaan oikeasti luule että ne eivät näy :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Voithan ommella siihen silikoniolkaimet tms. huomaamattomat
Mä en hirveästi tykkää niistä. Vaikka niiden ei pitäisi näkyä niin tosi monilla ne silti näkyy ja mun mielestä se on vähän tyhmän näköistä D:
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista oli kyllä seurata kun kovin uhkea tyttö oli moiseen ahdettu jenkkakahvoineen.
Harmi jos sua häiritsee jonkun toisen ulkonäkö. Mua vähän ärsyttää mun kaverin puolesta, joka ei uskalla painonsa puolesta osallistua ollenkaan tansseihin vaikka haluaisi juuri tuollaisten ihmisten takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten eikun tilaamaan se mekko :) jos ei pysy päällä laita jotkut näkymättömät olkaimet. Jos ei pysy yllä niin pidät kesämekkona vaikka.
Ei se mekko ihan kesämekoksi sovellu :D
En uskaltaisi ottaa riskiä ja tilata olkaimetonta mekkoa tai pitäisi vähintäänkin olla plan b valmiiksi mietittynä, jos mekko ei istukaan hyvin ja yläosa valuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos sua häiritsee jonkun toisen ulkonäkö. Mua vähän ärsyttää mun kaverin puolesta, joka ei uskalla painonsa puolesta osallistua ollenkaan tansseihin vaikka haluaisi juuri tuollaisten ihmisten takia.
Ap
Kyllä niille vähän tuhdimmillekin tytöille on olemassa hyvin istuvia mekkoja. Olkaimeton mekko ei vain ole sopiva tällaiseen vartalotyyppiin.
itsella ainakin oli olkaimeton, eikä ollu mitää ongelmia :) ei ollu ees mittatilauksena tehty ja nyörit oli takana. eikä munkaa rintavarustus mikään iso ole :D
No olkaimeton ei näytä hyvältä kenelläkään. Koskaan. Valitan. Yhtään muodokkaampi tursuaa, laihalla valuu. Se on jotenkin superkoomista, kun nykii ylös sitä mekkoa.
Vähintään naruolkaimet, mielellään vähän enemmänkin, niin näyttää arvokkaammaltakin.
Vierailija kirjoitti:
itsella ainakin oli olkaimeton, eikä ollu mitää ongelmia :) ei ollu ees mittatilauksena tehty ja nyörit oli takana. eikä munkaa rintavarustus mikään iso ole :D
Tää on edes vähän lohduttavaa kuulla, koska tuntuu etten löydä sitä "täydellistä" olkaimellista mekkoa mistään, kun oon nyt yrittäny ettiä. Oliko sulla Suomesta vai ulkomailta? Pystyitkö mitenkään sovittamaan?
Ap
Hmm... kiristysnauhat toki auttaa pukua istumaan. Jos varmasti pystyt olemaan nyppimättä pukua, niin siitä vaan!
Älä osta olkaimetonta. On todella häiritsevän näköistä, kun mekkoa pitää olla koko ajan kiskomassa ylöspäin.