Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muite jotka ovat olleet 20 vuotiaita saadessaan esikoisensa?

Vierailija
10.04.2006 |

Mikä teidän tilanne on nyt?

Itse olin 20-vuotias saadessani lapseni nyt hän on 2,5 vuotias. Opiskelen iltaisin ja lapsen isä/avomieheni hoitaa lasta silloin. Ostimme juuri oman asunnon, pienen, mutta jostainhan se on aloitettava.

En koe, että olisin ollut nuori kun sain lapsen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa ollaan, oma rivari, hyvät ammatit. Itsekin olen vielä nuori :) Ja olen kuulemma cool, kun olen niin nuori verrattuna muiden vanhempiin. :)

Vierailija
2/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa ja minulla miehelläni on ammatit ja työpaikat, josta itse ollut nyt äitiyslomalla helmikuusta lähtien.

Lasta aion hoitaa itse kotona jonkun aikaa ja jos haluan välillä töihin jää mieheni kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo ammatti, muttei vakityöpaikkaa. Tyttären ollessa vajaa vuoden aloitin iltaopinnot. Nyt kaksi lasta, naimisissa, oma (pankin) talo ja opinnot loppusuoralla.

Vierailija
4/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pojan piti syntyä vasta 2kk päästä, mutta minkäs sitä istukan irtoamiselle ja kaiken mahdollisen yhteensattumien summalle voi... se keskos elämä kyllä kasvatti ihmisenä paljon... Nyt poika on 3v ja hänellä 1,5v velipoika... naimisiin olen mennyt esikoisen syntymän jälkeen lasten isän kanssa, asutaan omakotitalossa ja työelämään siirtymistä mietin kovasti, mutta ammattikin vaatisi varmasti jo vähän verestämistä...

Vierailija
5/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosivat 25 v. avioliiton jälkeen, kun isä löysi uuden. Nyt on pikkusisaruspuolikkaita kaksi. Äiti oli kotiäitinä, sittemmin työllistynyt.

Vierailija
6/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiotyöpaikat molemmilla, avoliitossa ollaan, oma rivarikämppä. Hyvin on pärjätty, vaikka kaikki alkuun epäilivätkin. : )

Vierailija
7/7 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v 2kk kun esikoiseni syntyi (on nyt 8v) ja kuopuskin on nyt jo 5v. Neuvolassa olivat tosi tarkkoja esikoista odottaessa, mutta kaikki on mennyt hyvin. Nyt naimisissa lasten isän kanssa ja omassa asunnossa asutaan. Molemmilla vakityö ja elämä rullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme