Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksikästä kun mies kutsuu vaimoaan "eukoksi" tai "emännäksi"?

Vierailija
29.11.2017 |

"Täytyy kiiruhtaa kotiin. Emäntä on laittanut karjalanpaistia."

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta karjalanpaisti kuulostaa seksikkäältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suuttunu muutamaan otteeseen kun oon kuullut miehen puhuvan musta emäntänä.

Se on loukkaavaa, en ole mikään maatilan Justiina jolla on sikoja ja 50kg ylipainoa, siltä emäntä meinaa kuulostaa omaan korvaani.

Vierailija
4/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta karjalanpaisti kuulostaa seksikkäältä...

Ääni tälle. Karjalanpaistia tekevä vaimo on keeper.

Vierailija
5/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suuttunu muutamaan otteeseen kun oon kuullut miehen puhuvan musta emäntänä.

Se on loukkaavaa, en ole mikään maatilan Justiina jolla on sikoja ja 50kg ylipainoa, siltä emäntä meinaa kuulostaa omaan korvaani.

Kaikki naimisissa olevat miehet tekee niin. Mullakin nuori 30v kaveri meni naimisiin ja alkoi tyttöystävän sijaan puhumaan melkein heti emännästä ja eukosta.

Vierailija
6/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vähän junttia. Eukoksi kutsuminen on taas jo dealbreaker. Mieheni kutsuu minua vaimoksi tai nimelläni.

Vierailija
7/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalla emäntä-sanan käyttö on kohteliasta! Ei ollenkaan tarkoiteta maatilan emäntää, niinkuin minäkin ensin luulin, vaan kotona olevaa rakasta puolisoa, vaimoa tai tyttöystävää. Se sanotaankin hellästi. Eukko-sanan käyttö on toisin, se on rumasti sanottu.

Vierailija
8/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vaan antaa kuvan juntista joka ei  kunnioita puolisoaan. En minäkään ukottele miestäni.

Vierailija
9/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntä.

Vierailija
10/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naimisissa olevat miehet tekee niin. Mullakin nuori 30v kaveri meni naimisiin ja alkoi tyttöystävän sijaan puhumaan melkein heti emännästä ja eukosta.

No ei kyllä tasan tee kaikki miehet niin..mautonta!

Vierailija
11/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tee.

Vierailija
12/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tasan tee kaikki miehet niin..mautonta!

Kyllä ne tekee vähintäänkin miesporukassa. Etenkin töissä miehet aina puhuu emännäst ja eukosta mitä eukko on tehnyt kotona. "Eukko leipoi eilen korvapuusteja. Oli muuten hyviä!"

Vierailija
13/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalla emäntä-sanan käyttö on kohteliasta! Ei ollenkaan tarkoiteta maatilan emäntää, niinkuin minäkin ensin luulin, vaan kotona olevaa rakasta puolisoa, vaimoa tai tyttöystävää. Se sanotaankin hellästi. Eukko-sanan käyttö on toisin, se on rumasti sanottu.

Eikä maatilan emäntä ole sekään mikään alentava arvonimi, päinvastoin. Ennenvanhaan emännillä oli maatilan avaimet vyöllään, ei isännällä. Ja jos mieltää emäntä sanan sianpaskaiseksi ylipainoiseksi niin se kertoo vain omista ennakkoluuloista, ei siitä mitä emännyys on.

Yksikään kaupunkilaisukko tuskin pahastuisi jos sitä kutsutaan isännäksi. Emäntä on aivan samanlainen arvonimi.

Vierailija
14/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri puhuu emännästään muijana.

Vierailija
15/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ukottele miestäni.

...vielä.

Vierailija
16/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Kutsun minäkin miestäni joskus isännäksi. Ihanko oikeasti joku tuollaisesta loukkaantuu, millaisia kaunosieluja te oikein olette?

Vierailija
17/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni seksikästä, vaan kunnioittavaa. Antaa auktoriteettisen kuvan siitä naisesta. Emäntähän kuitenkin oikeesti se talouden- ja tilanhoitaja on.

Vierailija
18/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama. Kutsun minäkin miestäni joskus isännäksi. Ihanko oikeasti joku tuollaisesta loukkaantuu, millaisia kaunosieluja te oikein olette?

Suhde av-mamman kanssa on kuin heikoilla jäillä hipsuttelua. Koskaan ei voi tietää milloin räsähtää.

Vierailija
19/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä ei ole paha. Eukko sen sijaan on. Eukko sanan käyttöö viittaa siihen, että parisuhteessa ei ole kaikki ihan kohdallaan. Itse sanon välillä miestäni isännäksi. Isäntä sanoo minua vaimoksi.

Vierailija
20/23 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveeltä kuulostaa, isäntä, emäntä, eukko, ukko jne. Tosi junttimaista käytöstä, ei tippaakaan mitään romanttista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme