Jättääkö teillä lapset lasagnevuoan huoneeseensa?
Kommentit (9)
Onko kellään pokkaa antaa naapurille tippa pesuainetta ja sanoa vakavalla naamalla että siinä on vielä runsaasti?
Hahah, onneksi en ole ainut, joka tätä on ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään pokkaa antaa naapurille tippa pesuainetta ja sanoa vakavalla naamalla että siinä on vielä runsaasti?
Puuttuu vain että pyytäisi tuomaan loput takaisin.
Ei mutta lautasia kyllä jää...
T. Teinin äiti
Kyllä ja myös tiskaa sen, kun jätti huoneeseensa. Käy myös kysymässä naapurin Pekalta tiskiainetta, jos meillä on loppu, sekä leikkii rakettileikkejä tyhjällä pullolla. Meillä myös yksi pesuainetippa kestää noin 3 vuorokautta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja myös tiskaa sen, kun jätti huoneeseensa. Käy myös kysymässä naapurin Pekalta tiskiainetta, jos meillä on loppu, sekä leikkii rakettileikkejä tyhjällä pullolla. Meillä myös yksi pesuainetippa kestää noin 3 vuorokautta
aijaa, meillä kestää parikin viikkoa. olis kannattanut ostaa fairya. sen teho perustuu homeopatiaan
Meidän pikku pullukka syö niin hyvin. Lasagnekin menee vuokineen päivineen.
Meillä teinit on vääntäneet mainoksen uusiksi ja ristineet sen naapurin Pekan pedofiiliksi. Samoin Omo infon papparaisen "jäätelötahrat" on jotain muuta. Törkeä naurunremakka mainoskatkoilla raikaa.
Mä olen naureskellut samaa. Ainakin tähän asti teini on vielä tykännyt enemmän syödä lautaselta kuin suuresta vuoasta.
Jos teini kuitenkin ottaisi vuoan, pitäisi muistaa jäädä viereen kyttäämään huuhtelua omahyväinen ilme naamalla. (Joo, sen äitihahmon olemus ärsyttää mua.)