Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä digitaalinen korvakuumemittari Braun Thermoscan ja käyttöohje jossain hyvässä tallessa...

Vierailija
10.04.2006 |

Tänään vaihdoin siihen paristot, ja jotenkin musta tuntuu, että se ei ole nyt ihan kohdallaan?! Voiskohan joku olla niin ystävällinen, että kirjoittelisi mulle käyttöohjetta tänne tai jos vaikka meiliin laittais? raiante@suomi24.fi Googlesta löyty vaan tuotetietoja, ei käyttöohjeita. Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ohjeet ja tuotepaketti kanssa jo roskissa tai niin hyvässä tallessa etten löytänyt.

Mä olen yleensä painellut vaan sitä nappia hitaasti kunnes antaa sen tutun äänimerkin ja alkaa valo vilkkua että on mittausvalmiudessa. Sen kummemmin en ole seurannut tekstejä näytöllä...

Vierailija
2/4 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla normaalilämpö 36,4 niin tää mittari näytti 34,8, eikä edes valittanu, ettl liiana matala lämpötila tms. No, ehkä tää tästä??? Miten lie minä kaiken tallettava ihminen olen tuon ohjeen hävittänyt??? Outo juttu. Ja miksei netistä vois löytyä ohjeita, ei kai niitä muut tarvii, kuin ko. laitteen omistajat?! -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpötila 35C vilkkuu tässä samoin noita korvasuojia on 3 päällekkäin alin tummana mitähän vilkkuminen tarkoittaa, ei toimi siis