Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän vanhemmat avautunu seksielämästään

Vierailija
28.11.2017 |

Kysymys otsikossa ^

Ite oon saanu teininä kuunnella sinkkumutsini valitusta ja nuorempana isäni avautui minun teko yrityksistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
2/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiukan, isä, äiti ei todellakaan. Ja siis se episodi oli aika lyhyt ja niukka aikakausi. Kuten kunnon ihmisillä kuuluukin, vanhemmilla siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneksi. En todellakaan haluaisi kuunnella.

Vierailija
4/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pitäny outona ja en ois halunnu kuulla

Vierailija
5/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ajatus, jotenkin karmii, ei lasten kuulu tietää vanhempien seksielämästä muuta kuin se, että sitä on. Ja sitäkään ei välttämättä tarvitse kertoa erikseen, se selviää varmaan miettimällä mistä vauvat tulevat. Seksistä saavat puhua yleisesti, mulle ei kyllä koskaan kerrottu mitään ja kummaksuttiin /paheksuttiin seksuaalisuutta eikä ees oltu missään lahkossa... Joku kultainen keskitie ois ihan jees, kyllähän tuo meidän tyyli oli sellainen ahdistava ja nöyryyttäväkin :/

Vierailija
6/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole avautuneet ja minullekin riitti, että sain nähdä ja kuulla heidän aktejaan.

Vierailija
7/7 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kertoneetkaan.

KYSYMYS: harrastin tänään seksiä poikaystäväni kanssa, siemensyöksyä ei tapahtunut, mutta olen kuullut että touhutipoistakin voi tulla raskaaksi. Minulla on e-pillerit, mutta virallisesti ehkäisytehon olisi pitänyt alkaa vasta torstaina, Eli 7 vuorokauden kuluessa aloittamisesta. Voinko siis olla raskaana? T: erittäin stressaantunut 13 vuotias tyttö uusimaalta:(