Tuttava saa kolmannen lapsen jolla eri isä kuin kahdella aiemmalla
Kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. Mitä ajatuksia herättää? Kyseinen nainen on myös ylipainoinen
Kommentit (14)
Mulla on yksi lapsi yhden miehen kanssa ja olen myös ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, mulla taas kaks lasta saman miehen kanssa ja olen myös ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, mulla taas kaks lasta saman miehen kanssa ja olen myös ylipainoinen.
Äh. Mulla on 4 lasta joilla 2 eri isää, mutta olen hoikka. Kuka meistä on eniten pahis?
Miten voi yhdessä ketjussa olla noin paljon ylipainoisia?
Aloituksen nainen on melkoista pohjasakkaa. Ei varmasti ole elämä myöskään kivaa. Ja kolme lasta, voi ei.
Minulla on kolme lasta saman miehen kanssa, olen hänen kanssaan naimisissa edelleen ja olen hoikka. Saanko jonkin palkinnon? Ai niin, kolme lasta on tietenkin liikaa, siis luusereiden joukkoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi yhdessä ketjussa olla noin paljon ylipainoisia?
Aloituksen nainen on melkoista pohjasakkaa. Ei varmasti ole elämä myöskään kivaa. Ja kolme lasta, voi ei.
usko tai älä mutta naisista 70% on ylipainoisia niin ei ihme että niitä on tässä ketjussa
Minulla on kuusi lasta kahden eri isän kanssa ja ai niin.. olen normipainoinen. Ja enempää kylläkään ei ole tulossa. Kaksi eri työtä nollasopparilla takaa sen ettei yhteistä aikaa edes olisi.
Minulla on 2 lasta ja molemmilla on sama isä. itse asiassa sama mies jo 26 vuotta joten saako siitä jonkun palkinnon. Ei varmaan koska olen ylipainoinen...ainakin av:n painoindeksillä.
Täysin normaalia nykyaikana 😃