Mies heitti juuri roskiin 300g naudan sisäfilettä koska olin paistanut sen 15 min liian aikaisin.
Miksi elän tämmöisen luuserin kanssa.. kysynpä vaan.
Kommentit (37)
Mä ottaisin ne pois roskiksesta, huuhtelisin ja söisin kaikki nautinnollisesti mussuttaen miehen nenän edessä ja sitten jättäisin sen.
Mitä tarkoitat, miten niin liian aikaisin?
Kai nauroit lapselliselle ukolles päin naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, miten niin liian aikaisin?
Oli kerennyt jäähtyä kun tuli kotiin, olisi halunnut suoraan pannulta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joko olet pakkaamassa?
Enhän toki. Hulluhan olisin, sillä miksi jättäisin "lompakon"?
Anteeksi mitä tapahtui, miten niin 15 minsaa liian aikaisin? Fileenhän voi kietoa vuokaan ja folioon mehustumaan ja jälkikypsymään.
Eikö sun miehesi ymmärrä mitään ruuan valmistuksesta vai onko hänellä jokin aivo-/asennevamma?
Mitä onkos Porvoossa ollut sisäfile tarjouksessa?
Ah, ap on taitamaton kokki eikä ymmärrä miten paistettu fine pidetään lämpimänä. Opettele niksit, miehesi voi olla raivo nälkäisenä.
No jos se oli jo kylmäksi jäähtynyttä niin ei sellaista mieli tee syödä, hyvä pihvi meni pilalle, en itsekkään olisi syönyt. Ja kuinka moni ravintolassakaan hyväksyisi kylmän pihvin. Eri asia jos olisi tosiaan ollut kääritty folioon
Poropeukalo ap pilasi pihvin ja ruokahetken, en hyväksy ruuan tuhlausta mutta päin persettä tehtyä pihviä ei vaan voi syödä. Olisitte nyt edes biojätteeseen vienyt. Tämän perheen kannattaa syödä valmisaterioita mikrossa lämmitettynä niin ei tule ongelmia.
Jännämies ei saanut tarpeeksi hyvää palvelua ?
Helmi mieheksi, pidä ihmeessä kiinni.
kylmä liha on oikeastaan paremman makuista, kuin lämmin.
Välillä tulee käytyä palstalla kurkkaamassa, olisiko ihmisten juttujen taso kohentunut, mutta katteetonta kehitysoptimismia näemmä. Aina täällä vaan on yhtä p*skat jutut.
Täys pelle hienohelma koko ukko. Saisi minun puolesta hankkia ja tehä kaikki ruokansa ihan ite ja just sellaseks ku tykkää.
Oletko ap kysynyt mieheltä selitystä tuolle?
JSPAP