Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kokematon ei saisi ottaa rescue-koiraa?

Vierailija
28.11.2017 |

Kokematon koirirn suhteen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rescuekoiralla voi olla pelkotiloja tms. jotka voivat purkautua aggressiona omistajaa tai muita kohtaan. Sen takia on hyvä olla kokemusta koirista jotta tietää miten rentouttaa koiraa ja helpottaa sen ahdistuksia.

Vierailija
2/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ottaa, mutta kannattaa kyllä etsiä sellainen, jolla ei ole pahoja traumoja eikä käytöshäiriöitä. Häiriintyneen koiran opettaminen tavallisille tavoille ja ihmisiin luottavaiseksi kannattaa jättää sellaiselle, jolla on kokemusta koirista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon omistaja, häiriökäyttytyvä koira ja usko positiiviseen vahvistamiseen ainoana oikeana koulutustapana = satavarma katastrofi. Nähty on!

Vierailija
4/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
5/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää?

Eiköhän tuossa ollut ihan riittävästi syitä.

Vierailija
6/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua hirvitti, kun kaveri oli löytänyt niin ihanan ja lutusen koiran netistä. Sitten lähtivät Unkariin hakemaan sitä..

Rescuekoira vieraasta maasta koirista mitään tietämättömään perheeseen ja perheessä on neljä vilkasta alle alakouluikäistä lasta.

Tää koira oli löydetty lähes kuolleena, omistaja oli jättänyt roikkumaan kaulaketjustaan puuhun. Turkki suttanen, oli kirppuja, nälkiintynyt, kynnet ylipitkät, tulehduksia ihossa, korvissa..

Onhan se nyt pari kuukautta ollut aivan hitokseen pelokas, mutta herttainen otus. Nää on täysin varmoja, että hyvin tulee jatkumaan. Itse taas pelkään, ettei kaikkea ole vielä nähty. Ties mitä siellä pinnan alla kytee.

Vierailija
7/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää?

Eiköhän tuossa ollut ihan riittävästi syitä.

Ei.

Vierailija
8/8 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua hirvitti, kun kaveri oli löytänyt niin ihanan ja lutusen koiran netistä. Sitten lähtivät Unkariin hakemaan sitä..

Rescuekoira vieraasta maasta koirista mitään tietämättömään perheeseen ja perheessä on neljä vilkasta alle alakouluikäistä lasta.

Tää koira oli löydetty lähes kuolleena, omistaja oli jättänyt roikkumaan kaulaketjustaan puuhun. Turkki suttanen, oli kirppuja, nälkiintynyt, kynnet ylipitkät, tulehduksia ihossa, korvissa..

Onhan se nyt pari kuukautta ollut aivan hitokseen pelokas, mutta herttainen otus. Nää on täysin varmoja, että hyvin tulee jatkumaan. Itse taas pelkään, ettei kaikkea ole vielä nähty. Ties mitä siellä pinnan alla kytee.

Luoja sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi