Sirkkoja myydään ruokakaupoissa? Ällöttävää. Kierretään ne kaupat tästä lähtien kaukaa.
Luin jostain että suomalaisissa elintarvikekaupoissa aletaan myydä sirkkoja ihmisten ruuaksi. Onko tämä touhu mennyt niin köyhäksi että aletaan kohta syömään muurahaisia ja torakoitakin?!?
Puhuttiin niistä ötököistä sukulaisten ja tuttujen kanssa, ja aiomme kiertää ne kaupat kaukaa jotka noita tuholaisia tulevat myymään! Niiden joukossahan voi olla munia jotka leviää sitten muihin elintarvikkeisiin. Ilmoittakaa jos näette näitä ällötyksiä jossain ruokakaupoissa, jooko?
Kommentit (82)
Eniten ihmetyttää ne jotka syö noita vapaaehtoisesti. Kuulin ulkomaisesta tapauksesta että ötökässä olisi ollut jokin bakteeri joka pääsi tyypin selkärankaan ja tyyppi menetti kyvyn liikkua!
tiesittekö possun syöjät ja katkaravun ja rapujen ystävät että Jumala kielsi israelilaisia syömästä näitä, mutta ei HEINÄSIRKKOJA
itse syönyt aasiassa heinäsirkkoja paistettuna ja oli hyviä!
3. moos 11
21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.
22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.
23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.
24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti..................
Mark. 1:6
Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.
Kannattaa sitten lopettaa syöminen kokonaan sillä elintarvikkeissa on paljon hyönteisiä seassa, suklaassa, viljassa yms. Lisäksi olet tietämättäsi syönyt nukkuessasi ötököitä, muistan joskus lukeneeni.
heinäsirkkojen syönti on takuulla terveellisempää kuin sian lihan syönti tai ravut, jotka kerää kaiken jätteen ja myrkyn itseensä meressä, sika taas hikoilee sisäänpäin
ellei sirkat ole tuotu sitten venäjältä jostain ydinsaastealueelta
Miksi mua aina naurattaa nämä sirkkakammoiset?😄 Mahtaa olla vaikeeta elämä, jos ei edes samaan kauppaan voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua aina naurattaa nämä sirkkakammoiset?😄 Mahtaa olla vaikeeta elämä, jos ei edes samaan kauppaan voi tulla.
Ötököitä kammoavan kannattaa googlata talipunkki ja lukea missä se oikeastaan elää. Vihje: silmäripsien ja kulmakarvojen juurissa. Kyllä, ihmisillä 😂
hyviä oli kirjoitti:
tiesittekö possun syöjät ja katkaravun ja rapujen ystävät että Jumala kielsi israelilaisia syömästä näitä, mutta ei HEINÄSIRKKOJA
itse syönyt aasiassa heinäsirkkoja paistettuna ja oli hyviä!
3. moos 11
21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.
22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.
23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.
24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti..................
Mark. 1:6
Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.
Tuossahan on selvä virhe, sillä sirkoilla on 6 jalkaa, ei 4.
Vierailija kirjoitti:
Olikin maksullinen artikkeli. Tässä sama fakta toiselta sivustolta:
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/18-uskomatonta-suklaafakt…
"11. Uskotaan, että suklaalle allergiset ihmiset ovat todellisuudessa allergisia torakoille, sillä keskimäärin yhdestä suklaapatukasta voidaan löytää noin kahdeksan hyönteisen osaa."
Jos joku elukka osuu kohdalle jossain muussa ruuassa niin fine, mutta en todellakaan pistä naamaani mitään tuholaishyönteisiä jotka pilaa sadot joka puolella maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku elukka osuu kohdalle jossain muussa ruuassa niin fine, mutta en todellakaan pistä naamaani mitään tuholaishyönteisiä jotka pilaa sadot joka puolella maailmaa.
Entäs ne hämähäkit jotka ryömii suuhusi kun nukut?
Te jotka syötte noita, kaivatteko myös kirppuja kavereidenne päistä kuin apinat ja pistätte poskeen?
Tämä on joku suomalaisten ihannoima Madventures ja Duudsonijuttu että siistii hei kun me uskalletaan vetää naamariin ihan mitä vaan ryömivää paskaa!
Mä syötin eläviä sirkkoja meidän lemmikkiliskoille noin 10 vuotta sitten kun meillä vielä oli niitä, joten miksi hitossa söisin jotain lemmikkiruokaa itse? :D
Eikö kukaan tiedä missä noita myydään? Stockmann Herkussa tuskin kuitenkaan?
Niinpä. Käypäs hei katsomassa mitä hirvityksiä sieltä lihatiskiltä löytyy. Paikka täynnä irtonaisia ruumiinkappaleita, sussiunatkoon. Muistakaa tulla varottamaan näitä ällötyksiä myyvistä paikoista, että osataan laittaa boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku suomalaisten ihannoima Madventures ja Duudsonijuttu että siistii hei kun me uskalletaan vetää naamariin ihan mitä vaan ryömivää paskaa!
Mä syötin eläviä sirkkoja meidän lemmikkiliskoille noin 10 vuotta sitten kun meillä vielä oli niitä, joten miksi hitossa söisin jotain lemmikkiruokaa itse? :D
Koiranruuan puhtaus on itseasiassa tarkemmin säädeltyä kuin ihmisen, eli ihmiset syö sanonko-mä-mitä 😏
Parempi kiertää kaupat jo nyt kaukaa. Sieltä voi löytyä salmonellaakin.