Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirkkoja myydään ruokakaupoissa? Ällöttävää. Kierretään ne kaupat tästä lähtien kaukaa.

Vierailija
28.11.2017 |

Luin jostain että suomalaisissa elintarvikekaupoissa aletaan myydä sirkkoja ihmisten ruuaksi. Onko tämä touhu mennyt niin köyhäksi että aletaan kohta syömään muurahaisia ja torakoitakin?!?

Puhuttiin niistä ötököistä sukulaisten ja tuttujen kanssa, ja aiomme kiertää ne kaupat kaukaa jotka noita tuholaisia tulevat myymään! Niiden joukossahan voi olla munia jotka leviää sitten muihin elintarvikkeisiin. Ilmoittakaa jos näette näitä ällötyksiä jossain ruokakaupoissa, jooko?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kiertää kaupat jo nyt kaukaa. Sieltä voi löytyä salmonellaakin.

Vierailija
2/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää ne jotka syö noita vapaaehtoisesti. Kuulin ulkomaisesta tapauksesta että ötökässä olisi ollut jokin bakteeri joka pääsi tyypin selkärankaan ja tyyppi menetti kyvyn liikkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesittekö possun syöjät ja katkaravun ja rapujen  ystävät että Jumala kielsi israelilaisia syömästä näitä, mutta ei HEINÄSIRKKOJA

itse syönyt aasiassa heinäsirkkoja paistettuna ja oli hyviä!

3. moos 11

21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.

22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.

23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.

24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti..................

Mark. 1:6 

Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.

Vierailija
4/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten lopettaa syöminen kokonaan sillä elintarvikkeissa on paljon hyönteisiä seassa, suklaassa, viljassa yms. Lisäksi olet tietämättäsi syönyt nukkuessasi ötököitä, muistan joskus lukeneeni.

Vierailija
5/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäsirkkojen syönti on takuulla terveellisempää kuin sian lihan syönti tai ravut, jotka kerää kaiken jätteen ja myrkyn itseensä meressä, sika taas hikoilee sisäänpäin

ellei sirkat ole tuotu sitten venäjältä jostain ydinsaastealueelta

Vierailija
6/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua aina naurattaa nämä sirkkakammoiset?😄 Mahtaa olla vaikeeta elämä, jos ei edes samaan kauppaan voi tulla.

Vierailija
7/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua aina naurattaa nämä sirkkakammoiset?😄 Mahtaa olla vaikeeta elämä, jos ei edes samaan kauppaan voi tulla.

Ötököitä kammoavan kannattaa googlata talipunkki ja lukea missä se oikeastaan elää. Vihje: silmäripsien ja kulmakarvojen juurissa. Kyllä, ihmisillä 😂

Vierailija
8/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä oli kirjoitti:

tiesittekö possun syöjät ja katkaravun ja rapujen  ystävät että Jumala kielsi israelilaisia syömästä näitä, mutta ei HEINÄSIRKKOJA

itse syönyt aasiassa heinäsirkkoja paistettuna ja oli hyviä!

3. moos 11

21 Kuitenkin saatte siivellisistä pikkueläimistä, jotka liikkuvat neljällä jalalla, syödä niitä, joilla jalkojen yläpuolella on kaksi säärtä hypelläksensä niillä maassa.

22 Niistä te saatte syödä seuraavia: heinäsirkkalajeja, solam-sirkkalajeja, hargol-sirkkalajeja ja haagab-sirkkalajeja.

23 Mutta kaikkia muita siivellisiä pikkueläimiä, joilla on neljä jalkaa, inhotkaa.

24 Seuraavista eläimistä te tulette saastaisiksi; jokainen, joka niiden raatoihin koskee, olkoon saastainen iltaan asti..................

Mark. 1:6 

Ja Johanneksella oli puku kamelinkarvoista ja vyötäisillään nahkavyö; ja hän söi heinäsirkkoja ja metsähunajaa.

Tuossahan on selvä virhe, sillä sirkoilla on 6 jalkaa, ei 4.

Vierailija
9/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/elama/art-2000002531791.html

Olikin maksullinen artikkeli. Tässä sama fakta toiselta sivustolta:

https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/18-uskomatonta-suklaafakt…

"11. Uskotaan, että suklaalle allergiset ihmiset ovat todellisuudessa allergisia torakoille, sillä keskimäärin yhdestä suklaapatukasta voidaan löytää noin kahdeksan hyönteisen osaa."

Vierailija
11/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku elukka osuu kohdalle jossain muussa ruuassa niin fine, mutta en todellakaan pistä naamaani mitään tuholaishyönteisiä jotka pilaa sadot joka puolella maailmaa.

Vierailija
12/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoituksella pistä naamaani.

Vierailija
13/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa EU-maissa nuo pitää vissiin myydä erikoisliikkeissä...?

Vierailija
14/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku elukka osuu kohdalle jossain muussa ruuassa niin fine, mutta en todellakaan pistä naamaani mitään tuholaishyönteisiä jotka pilaa sadot joka puolella maailmaa.

Entäs ne hämähäkit jotka ryömii suuhusi kun nukut?

Vierailija
15/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaaruokaa!

Ei mulla muuta.

Vierailija
16/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka syötte noita, kaivatteko myös kirppuja kavereidenne päistä kuin apinat ja pistätte poskeen?

Vierailija
17/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku suomalaisten ihannoima Madventures ja Duudsonijuttu että siistii hei kun me uskalletaan vetää naamariin ihan mitä vaan ryömivää paskaa!

Mä syötin eläviä sirkkoja meidän lemmikkiliskoille noin 10 vuotta sitten kun meillä vielä oli niitä, joten miksi hitossa söisin jotain lemmikkiruokaa itse? :D

Vierailija
18/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä missä noita myydään? Stockmann Herkussa tuskin kuitenkaan?

Vierailija
19/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Käypäs hei katsomassa mitä hirvityksiä sieltä lihatiskiltä löytyy. Paikka täynnä irtonaisia ruumiinkappaleita, sussiunatkoon. Muistakaa tulla varottamaan näitä ällötyksiä myyvistä paikoista, että osataan laittaa boikottiin.

Vierailija
20/82 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku suomalaisten ihannoima Madventures ja Duudsonijuttu että siistii hei kun me uskalletaan vetää naamariin ihan mitä vaan ryömivää paskaa!

Mä syötin eläviä sirkkoja meidän lemmikkiliskoille noin 10 vuotta sitten kun meillä vielä oli niitä, joten miksi hitossa söisin jotain lemmikkiruokaa itse? :D

Koiranruuan puhtaus on itseasiassa tarkemmin säädeltyä kuin ihmisen, eli ihmiset syö sanonko-mä-mitä 😏