Kantaako miehesi kaupassa ostoskoria käsi suorana vai koukussa?
Kommentit (34)
Kantaa kädet puuskassa siten että kori roikkuu sieltä kyynärpään kohdilta.
Meillä käydään kaupassa vain kahdesti viikossa, joten ostoksia tulee kerralla enemmän. Kori ei tähän riitä, kärryillä mennään.
Vähän koukussa, kuten mäkin teen. Ollaan molemmat niin lyhyitä, että muuten kori osuisi maahan.
Vierailija kirjoitti:
Suoran. Yleensä ottaa kärrit.
Kärryt! Kärryt!! KÄRRYT!!!
Vierailija kirjoitti:
Vähän koukussa, kuten mäkin teen. Ollaan molemmat niin lyhyitä, että muuten kori osuisi maahan.
:D
Hirnun täällä hysteerisesti tälle mielikuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Onko lyhyydessä jotain hauskaa?
Ei kumpaakaan.
Vain homomiehet käyttävät ostoskoria.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyitä ootte? Me ollaan molemmat 164cm ja käsi suorana kannetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta kyllä määkin naurahdin. Miten lyhyitä te oikein olette?
Mä en ole niin sovinisti, että pistäisin mieheni kantamaan ostoskoria vain sukupuolensa takia. Kannan korini ihan itse, yhteistä koria kannetaan vuorotellen.
hyvä kysymys, ollaan 16 vuotta käyty välillä yhdessä kaupassa ja en ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomioita. Pitääkin tarkkailla ens kerralla, hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt itsekin, enkä osaa kuvitella kuinka lyhyt oikein täytyy olla, että se kori osuu maahan. Tai sitten teillä roikkuu molemmilla kädet polvissa.
Minä en tiedä edes miten itse kannan. Täytyy kiinnittää huomiota seuraavalla kerralla kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyitä ootte? Me ollaan molemmat 164cm ja käsi suorana kannetaan.
Mä oon 150cm ja kannan suorana.
Suoran. Yleensä ottaa kärrit.