Kysy mitä vain selvännäkijältä
Kommentit (58)
Meillä isoja elämänmuutoksia tulossa ja muutenki välillä vaikeuksia uusioperheessä eläminen. Tulossa pian muutto toisel paikkakunnalle ja yhteinen vauva myös. Molemmilla omatkin lapset. Onko jotain neuvoja meille? Sopeutuuko lapseni tuleviin muutoksiin? Kiitos jos ehdit vastailla.
Saanko vielä yhden lapsen ja koska?
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaisi tehdä työurani suhteen? Tunnen olevani umpikujassa :(
Jostain syystä minulle tilanteesi ei ainakaan näytä niin toivottomalta, ainakin näen paljon aurinkoa. Olisiko mahdollista muuttaa työn perässä tai sitten ottaa ihan relax jonkin aikaa ja katsoa josko taas luistaisi asiat paremmin
Saanko kauan kaipaamani ja ansaitsemani palkankorotuksen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan vuoden sisällä?
Näyttää erittäin hyvältä. Jotain kasvuun liittyvää. Ehkä perheen lisäystä tai muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan vuoden sisällä?
Näyttää erittäin hyvältä. Jotain kasvuun liittyvää. Ehkä perheen lisäystä tai muuta
Mikset osaa kirjoittaa?
Muutin toiselle paikkakunnalle, mutta työkuvio menikin mönkään. Miltä työ ja mahdolliset opiskelukuviot näyttävät ?
Vierailija kirjoitti:
Onko meidän syytä muuttaa? Onko näiden oireiden takana joku sairaus?
Asuntonne vaikuttaa olevan jotenkin kolea ja vetoinen. Kylmyys aiheuttaa jotain oireita joten kannattaa panostaa lämpimänä pysymiseen ja kuuman teen juontiin. Parempikuntoinen asunto voisi toki olla ihan hyvä ratkaisu.
Synnytänkö minä itse lapseni, vai joku muu? Montako lasta meille tulee?
Vierailija kirjoitti:
Miksi 1,5v. tapailemani mies ei halua seksiä, mutta haluaa silti treffailla?
Oletko kysynyt häneltä itseltään? Jokin este hänellä on, voi olla henkiselläkin puolella mikä vaikuttaa fyysisesti suorituskykyyn.
Vierailija kirjoitti:
18 jatkaa vielä. Katuuko ex eroamme?
No selvästi katuu. Voi olla että hänellä on paljon muitakin murheita nyt samalla aikaa niin että harmittaa nyt moni juttu.
miltä työurani näyttää tulevaisuudessa?
Miten työkuvioni etenevät?
Kiitos!
Onko minulla koskaan enää parisuhdetta? Kauanko pitää olla vielä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Meillä isoja elämänmuutoksia tulossa ja muutenki välillä vaikeuksia uusioperheessä eläminen. Tulossa pian muutto toisel paikkakunnalle ja yhteinen vauva myös. Molemmilla omatkin lapset. Onko jotain neuvoja meille? Sopeutuuko lapseni tuleviin muutoksiin? Kiitos jos ehdit vastailla.
Hänen(lapsesi) ympärillään näkyy aika paljon kavereita tai ehkä niitä sisaruksia. Mutta näyttää siltä että hän saa voimaa heistä ja ne suhteet tekevät hänelle hyvää joten kyllä hänen tilanteensa vaikuttaa kuitenkin vakaalta ja hyvältä vaikka suruakin voi olla. Kyllä elämä kantaa teitä, lapset sopeutuvat kun saavat edelleen rakkautta ja huomiota ja arvostusta omana itsenään.
Miksi et ole vastannut kysymykseeni? En sitä ole esittänytkään, mutta kyllähän sen pitäisi olla perille tullut jo kun kerran olet selvännäkijä.
Mikä mua vaivaa, outoja oireita jo kohta vuoden eikä syy meinaa selvitä, mistä löytyy apu?
Kuka niistä miehistä on se oikea?
Olen humalassa, näetkö minut?