Kysy mitä vain selvännäkijältä
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa selvännäkijöitä.
Mistä tiedät?
Koska tapaan tulevan mieheni? Vai jäänkö loppuelämäksi yksin?
Tunnen tiettyjä asioita etukäteen. On aavistus, että näin käy. Voinko jotenkin kehittää tätä kykyä?
Milloin viimeks oot käynyt lääkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko muuttomme hyvä juttu?
Kyllä mielestäni, elämä näyttää rauhalliselta, tasapainoiselta. On mahdollisuus kehittää syvällisiä puolia itsessä, ehkä jotain taiteeseen tai kirjallisuuteen tms liittyvää harrastusta tai opiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, ap saattaa tarkoittaa selvänäkijää. Ap itse ei kuitenkaan ole selvänäkijä, ei osaa kirjoittaa ammattinimikettään oikein. Sitä virhettä eivät oikeat selvänäkijät tee.
Vierailija kirjoitti:
Koska tapaan tulevan mieheni? Vai jäänkö loppuelämäksi yksin?
Jossain tanssiin tai yöelämään liittyvässä tilanteessa tulevaisuudessa. Voi olla myös joku tanssiin liittyvä tapahtuma tai harrastus. Missään nimessä et jää yksin.
Mitä minun kannattaisi tehdä työurani suhteen? Tunnen olevani umpikujassa :(
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan vuoden sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tiettyjä asioita etukäteen. On aavistus, että näin käy. Voinko jotenkin kehittää tätä kykyä?
Voit ilman muuta. Se vaatii itseluottamusta ja rohkeutta vaan heittäytyä kokeilemaan kykyään ja toki myös sitä että harjoittaa ja ennen kaikkea huomioi sitä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla sukupuolitauti? :(
Vaikuttaisi olevan kyllä jotain minkä vuoksi kannattaa ottaa testit.
Itse asiassa voi olla yhtä hyvin myös selvännäkijä. Ilman kiteytynyttä semanttista sisältöä sen saattaisi ymmärtää myös "hlöksi joka näkee selvän" (vrt. yhdyssana vs sanaliitto). Tietenkin kaukaa haettua tuollainen spesifisluonteinen merkitys..
Onko meidän syytä muuttaa? Onko näiden oireiden takana joku sairaus?
Miksi 1,5v. tapailemani mies ei halua seksiä, mutta haluaa silti treffailla?
18 jatkaa vielä. Katuuko ex eroamme?