Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko sai toisen lapsen ja vaati että seitsemän hengen tila-auto on saatava!

Vierailija
28.11.2017 |

Ja mies katteli kiltisti semmoisen. Eivät kuulemma mahdu normaalikokoiseen autoon enää.

Mites siellä ihmiset, mahdutteko te? Me mahdutaan!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplarattaat/vaunut, 2matkasänkyä, vaipat, vaatteet, extravaatteet, vähän leluja ja ruoat 3pv lapsille, koira häkkeineen ja ruokineen, vanhempien tavarat.. kyllä meillä ainakin täyttyy 7paikkanen auto

Voi hirvitys mikä kuorma! No eipä ihme että vuonna 2017 rumia tila-autoja tosiaan tarvitaan! Kun oma lapseni oli pieni, ei mitään matkasänkyjä edes ollut! Hotelleissa sai lapselle oman sängyn ja nukkuipa se lapsi jopa meidän välissämmekin kun oltiin jossain kyläpaikassa yötä. Huhhuh, ikinä ei olis edes tullut mieleen tuollasen lastin kuljettaminen, mutta eipä me tila-autoa tarvittukaan, vaan ihan kävi nätti henkilöautokin, sillä sentään kehtasi ajaakin.

Vierailija
62/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteko te ihan kaikki tämän päivän lapsiperheet niillä rumilla isoilla maantielaivoilla ja jos ette, niin varmaan tahtoisitte sellaisen? *Puistatus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 3 lasta ja autona 7-paikkainen iso maasturi.

Silloin tällöin on kaikki paikat käytössä, useimmiten toki ei.

Tilaa on mukava olla ja sitähän Suomessa riittää. Ja ison auton yli 1000 kg muita tielläliikkujia suurempi massa antaa mukavasti turvallisuutta.

Olet siis paska kuski ja saastutat turhaan.

Haha!

Minä olen se kun ohittaa rekan perässä ajan possujunan kerralla tai yksitellen, kelissä kuin kelissä.

Harva tuntuu siihen pystyvän.

Neljännesvuosisata ilman kolareita ja ajokokemusta löytyy moneltakin mantereelta.

Iso moottori nyt kuluttaa minkä kuluttaa -so what. Ison tankin ansiosta pääsen silti pitkälle.

Vaarannat lapsesi ja muiden tiellä liikkujien turvallisuuden leikkimällä räikköstä jollain maasturin rohjolla.

Älä huoli, en vaaranna.

Osaan katsos ohittaa turvallisesti.

Ja auto on aika kaukana mistään "rohjosta". Ei siis hätää senkään suhteen.

Vierailija
64/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteko te ihan kaikki tämän päivän lapsiperheet niillä rumilla isoilla maantielaivoilla ja jos ette, niin varmaan tahtoisitte sellaisen? *Puistatus*

Hienompi joku uusi katumaasturi on kuin joku naurettava Toyota Corolla tai Nissan Primera.

Vierailija
65/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienompi joku uusi katumaasturi on kuin joku naurettava Toyota Corolla tai Nissan Primera.

No niin on, mutta nämä laatikkomalliset tila-autot ovat superrumia ja kömpelöitä. Yhtään merkkiä en nyt osaa sanoa, mutta sellasia joista on maasturimaisuus hyvin kaukana. Yleensä hopean- tai kullanvärisiä pitkiä sukkuloita. ;)

Vierailija
66/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on, mutta nämä laatikkomalliset tila-autot ovat superrumia ja kömpelöitä. Yhtään merkkiä en nyt osaa sanoa, mutta sellasia joista on maasturimaisuus hyvin kaukana. Yleensä hopean- tai kullanvärisiä pitkiä sukkuloita. ;)

No niin varmaan sinun mielestäsi... huoh.

Muutamaan maasturia olen ajanut ja yllä niissä etupyörät kääntyvät sen verran että kömpelöiksi ei niitä voi sanoa.

Olen myös omistanut muutaman Volvo V70:n ja ne olivat pirun kankeita. Paljon kankeampia kuin muutama maasturi jotka olen myös omistanut.

Vanhempieni pihaan ajettaessa Volvoilla piti vekslata kun taas isommilla Volvon, BMW:n ja Mersun maastureilla pihaan pääsee yhdellä ratinkäännöllä.

Kas noin: se siitä kömpelyydestä, eikö vaan?

Vierailija
67/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamaan maasturia olen ajanut ja yllä niissä etupyörät kääntyvät sen verran että kömpelöiksi ei niitä voi sanoa.

Olen myös omistanut muutaman Volvo V70:n ja ne olivat pirun kankeita. Paljon kankeampia kuin muutama maasturi jotka olen myös omistanut.

Vanhempieni pihaan ajettaessa Volvoilla piti vekslata kun taas isommilla Volvon, BMW:n ja Mersun maastureilla pihaan pääsee yhdellä ratinkäännöllä.

Nyt oli varmaankin kyse esim. Chrysler Voyager-, Mazda 5-, Ford S-Max-, Toyota Estima/Verso/Previa-tyylisistä laatikoista.....Näin minä asian näkisin. Maasturit ovat aivan toinen maailmansa.

Vierailija
68/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli varmaankin kyse esim. Chrysler Voyager-, Mazda 5-, Ford S-Max-, Toyota Estima/Verso/Previa-tyylisistä laatikoista.....Näin minä asian näkisin. Maasturit ovat aivan toinen maailmansa.

Pikaisella googlauksella, näitä tarkoitin! Kiitos. En vain saanut yhtään merkkiä päähäni.

Nro 66

Vierailija
69/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan "mukavia" ja kepeitä laatikoita....Tuskanhiki siskolla otsalla kun vääntää sellaista ruokakaupan parkkipaikalla ruutuun ja kersat huutaa kilvan.

Vierailija
70/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan "mukavia" ja kepeitä laatikoita....Tuskanhiki siskolla otsalla kun vääntää sellaista ruokakaupan parkkipaikalla ruutuun ja kersat huutaa kilvan.

Niinpä, semmosella kun vääntää menemään 15 vuotta niin mamma on melkein jo valmis bussikuski!

Vierailija
71/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä siskosi perheen autohankinnat mielestäsi kuuluvat sinulle? Eivätköhän he itse parhaiten tiedä, minkä kokoiseen autoon saavat itsensä ja tavaransa mahtumaan. Sinä ja miehesi sitten tiedätte teidän perheen tarpeet. Vai oletko sinä mielestäsi oikea henkilö päättämään, kuinka paljon tilaa joku muu autoonsa tarvitsee ja paljonko tavaraa on sopivaa pakata minkäkin kokoisen perheen matkaansa?

Aloittaja vain kertoi ja totesi asian. Sinä tulkitset asian noin, eikä se ole suinkaan aloittajan vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan