Mitä sarjaa sarjaa tai elokuvaa olet katsonut viimeksi, ja kerro myös mielipiteesi siitä?
Kertokaahan. Josko sais hyviä katseluvinkkejä itsellekin.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Black sails. Jos jaksaa toodella tylsän ekan kauden läpi niin on ihan timanttia. Parempi ja monisävyisempi kuin joku got
Miten nämä ovat verrattavissa?
Marvel's Runaways HBO:ta. Selvästi parempi kuin mitä Inhumans oli.
Netflixiltä tulee myös kristillinen dokumenttisarja "Lucifer" Jenkkitahtiin, siinä kerrotaan maailmakaikkeuden synnystä, taivaasta, helvetistä ja Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Travelers. Aikamatkustusskifiä. Tulevaisuudessa on tapahtunut globaali ympäristökatastrofi ja sitä yritetään estää muuttamalla menneisyyttä (nykyaikaa) lähettämällä ihmisten mieliä ajassa taaksepäin toisten ihmisten kehoihin.
Tästä pitäisi tulla tammikuussa toinen kausi Netflixiin!
American Horror Story. Anyone scared by Trump...just watch the lastest season. The beginnings of a cult, Nazism and every bad thing conceivable.
Person Of Interest
Jokainen jakso tuntuu minitrilleriltä ja kevyttä huumoria ripoteltu sekaan, suosittelen jos salaliittoteoriat kiinnostaa
Inside nro 9. Tulee Tv2. Kaikista muista jaksoista olen pitänyt paitsi viime viikkoisesta noita jaksosta. Jaksoissa on aina hyvä loppuhuipentuma.
Netflixistä the Punisher. Jaksoi pitää mielenkiinnon yllä.
Brooklyn Nine-Nine. Superhauska poliisisarja, joka oikeasti saa nauramaan ääneen. Loistava roolitus ja loistavat hahmot. Vain kolme kautta Netflixissä, tulisipa jo lisää. :(
m85 kirjoitti:
Person Of Interest
Jokainen jakso tuntuu minitrilleriltä ja kevyttä huumoria ripoteltu sekaan, suosittelen jos salaliittoteoriat kiinnostaa
Vaikuttaa hyvältä. Tykkään yleensäkin tämän tyyppisistä sarjoista.
Viimeksi katsottu on Supernatural ja on yksi parhaista sarjoista ikinä!
Muita joita voin suositella: grand hotel, the vikings, game of thrones, sense8
Ja elokuva trilogia minkä katselin jokin aika sitten; Divergent eli outolintu
Casualty. Se on minusta huono, mutta olen koukussa kun pakko saada tietää, mitä niille ihmisille siinä käy. Ehkä tää on sellainen Salatut elämät -efekti, että kukaan ei tykkää, mutta ovat ihan koukussa juoneen? Sitä mä en katso.
Netflixistä Grace ja Frankie. Hulvatonta ja koskettavaa, laatunäyttelijät. 70-vuotiaat deittailee ym, Jane Fonda aika tikissä. Naisen elämää, ystävyyttä perhettä rakkautta ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirullinen pariisitar oli todella hauska, ajankohtainen aihe eli nuori pariisilaisnainen ei halua tehdä töitä vaan naida prinssi Harryn ja lähtee Lontooseen etsimään prinssiä. Elokuva on kuvattu piilokameroilla ja siinä on mukana pahaa-aavistamattomia taviksia, yhdeltä heistä esimerkiksi tämä pirullinen Kamilla varastaa koiran; nappaa kainaloon ja lähtee juoksemaan karkuun. Elokuvassa vieraillaan mm. Harrodsilla joten Lontoota mukava katsella.
Jos joku nappaisi mun koiran olisin valmis aiheuttamaan kidnappaajalle vakavaa ruumiillista vahinkoa jos kiinni saisin. Ei kuulosta kovin hauskalta minusta :( Ap
Se ei tainnut olla koiran omistaja vaan joku maksettu ulkoiluttaja. Kyllä silti itseänikin koiraihmisenä hieman tuo kohtaus hirvitti! :D Mutta tosiaan varmaan tyyliin minuutin sisään sen on juossut kuvausryhmä kiinni ja kertonut mistä kyse. En ole tuo jolle vastasit, satuin vain katsomaan juuri saman elokuvan juuri pari päivää sitten Areenasta kun on siellä tarjolla. Erilainen ja ihan hauska juuri tuon kuvaustapansa ansiosta, ja se päänäyttelijä (tai ainoa näyttelijä oikeastaan) oli tosi hyvä. Ainoastaan elokuvan loppu oli pettymys, tylsä.
Hyvin riitti pokkaa näyttelijällä. Buckinhamin palatsin pihalla sekoili niin että ratsupoliisi puuttui asiaan ja näyttelijä kiipesi Kensingtonin palatsin portin päälle niin että vartija tuli huutamaan. Yhdysvalloissa olisi varmaan jo tullut ammutuksi vartijoiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Isän eläintarha (Our Zoo) on ollut hyvä.
Komppaus! Jack Taylor myös ja Vera Stanhope mutta eniten pidin sarja Last Tango Halifax
The Punisher. Loistava, paras Marvelin sarja Netflixissä. Ei mitään supersankari-roskaa, vaan aitoja ihmisiä aidoissa tilanteissa.
Netflixistä kauhujännäri nimeltä Within, en suosittele katsomaan yksin, ainakaan jos asuu omakotitalossa :D Oli aika creepy nimittäin...
Good Witch, löytyy Netflixistä. Koukuttava, sillä sarja on niin ärsyttävä, varsinkin päähenkilö.
Mindhunteria yritin kattoa, koska mua kiinnostaa kaikki rikos ja murhajutut. Mutta voi v...ttu miten voidaankaan osata tehdä noin tylsä sarja !! Kuka tollasta paskaa jaksaa kattoa?? Ikinä en elämässäni ole noin tylsää ja hidastempoista sarjaa/elokuvaa nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Greyn anatomian viimeisimmän jakson katsoin aamulla ennen töihin lähtöä. Oli aikoinaan todella hyvä sarja, ja toki edelleen lempparini. Enää ei vaan ole samaa tasoa kuin sanotaanko ensimmäiset kuusi kautta.
Joo, se Dr. Greenen kuolemajakso on kyllä koskettavimpia ikinä. Minäkin lopetin sarjan seuraamisen varmaan suunnilleen kutoskauteen. Ap
Siis apua, miten joku voi sekoittaa asiat noin pahasti. Sotkee greyn anatomian ja maailman maailman parhaan sairaaladraaman keskenään noin pahasti... Huom, melkein sydän itkee verta.... ER on teho-osasto, sarjan päähahmo oli ekat 7-8 kautta Mark Green joka kuoli aivokasvaimen takia 8 kauden lopussa. Tuo jakso on sellainen mikä saa tähän tosi fanin itkemään vieläkin.
Greyn anatomia on todella huono sarja, jos sitä vertaa teho-osastoon... Se on toki hyvä sarja, mutta ihan paska jos sitä pitää verrata tehariin. House on myös katsomisen arvoinen sarja, mutta sitä taas ei voi verrata noihin kahteen, DR. House on draamakomedia, kaksi muuta pelkkää draamaa. Teho-osasto oli eka sarja jota itse seurasin aktiivisesti. Taisin sitä alkaa katsomaan kolmoskaudesta, koska oli silloin niin nuori, etten saanut valvoa myöhään. Jossain vaiheessa minä nauhotin kaikki er:n jaksot vhs-kaseteille, onneksi nykyään tuo sarja löytyy omasta hyllystä dvd-boksina, menee niin paljon piempään tilaan :)
Stranger things.
Vähän liian kauhumainen minulle mutta niin hyvin tehty, että pakko katsoa.