Millaista on pikkujouluissa, joissa kaikki muut ovat naisia paitsi sinä?
Millaista on olla ainut mies pikkujouluissa? Onko olo enemmänkin ”one of the girls” vai oletko siellä avoimesti tiirailemassa työkavereiden pyllyjä?
Kommentit (11)
Niin ja niitä työkavereiden pyllyjä näkee töissäkin. Ei sitä varten tarvitse pikkujouluihin lähteä.
Yleensä päättyy joukkoraiskaukseen kun kiimaiset humalaiset naiset pääse valloilleen.
Minä ainakin olin tiirailemassa pyllyjä. En tosin avoimesti. Koska eivät olleet mun työkavereita. En ole edes töissä missään.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja niitä työkavereiden pyllyjä näkee töissäkin. Ei sitä varten tarvitse pikkujouluihin lähteä.
Töissä ei välttämättä pukeuduta tiukkoihin pöksyihin. Varsinkaan naisvaltaisilla aloilla kuten siivooja ja hoitsu.
Olin kerran naisporukan järkkäämiss pikkujouluissa kuskina rouvalleni. Saunavuoron koittaessa menin yksin saunaan ja pian yksi leideistä hipsi seurakseni.
Pikkuhiprakassa tuo ihan nätti nainen teki kyllä selväksi mitä oli vailla...en vetässyt vaikka mieli teki, riski kiinnijäämiseen oli vähän turhan iso.
Kuuntelen niiden juttuja päivittäin töissä. Vielä vapaa-ajalla pitäisi jaksaa kuunnella?
Ainoana miehenä bileissä oleva menettää kaiken kiinnostavuutensa naisten silmissä. Todellakin "one of the girls", jota kukaan nainen ei enää katso sillä silmällä.
Sitten on tietysti nuo neitsytmiesten fantasiat, kuten #6 tuossa edellä. Näistä näkyy että ainoa kosketus naisiin on ollut .jpg
Vierailija kirjoitti:
Ainoana miehenä bileissä oleva menettää kaiken kiinnostavuutensa naisten silmissä. Todellakin "one of the girls", jota kukaan nainen ei enää katso sillä silmällä.
Sitten on tietysti nuo neitsytmiesten fantasiat, kuten #6 tuossa edellä. Näistä näkyy että ainoa kosketus naisiin on ollut .jpg
Mihin perustat väitteesi?
Jos mies on kuuma, niin ei se voi koskaan olla ”one of the girls”, ei vaikka kuinka vaimo niin haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi?
Murtuiko fantasiat?
Kyllä se on "one of the girls". Pikkujoululahjoina siellä on usein jotain hassua sälää joka on arvioitu että se tulee naiselle. Joskus on minullekin osunut joku juomalasi jossa on alastoman miehen kuva. Mutta se on vaan hauskuttanut tunnelmaa entisestään.