prinssi harry nai amerikkalaisen muovinaaman
nyt menee kyllä maku englannin kuninkaallisiin. eikö todellakaan yhtään luonnollisempaa nuorta naista löytänyt, kuin jonkun disney prinsessan ylivalkaistune hampaineen ja leikeltyine naamoineen.
voin kuvitella kuningattaren ja isänsäkin pettymyksen.
Kommentit (66)
Olisitko sinä ollut parempi kumppani Harrylle
No eipä nämä kuningashuoneet ole kuin vitsi enää ja joidenkin mummeleiden ihailun kohteita.
Ei tarvitse katsoa kuin Ruotsiin ja tätä Carl-Philippin naista.
Kuninkaallista hohtoa ei enää ole, koska kuninkaalliseksi voi nykyään päästä kuka tahansa.
Mä jo mietin, että miten sillä voi olla tollanen nenä, kun äiskä ja iskä on pottunokkia.
Onko tuosta muijasta alastonkuvia jossain?
Hyvännäköinen Donna. Kiire tulee saada vauvaa. Ens keväänä häät. Ei oo eilisen teeren tyttö. Aiemmin ollut naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo mietin, että miten sillä voi olla tollanen nenä, kun äiskä ja iskä on pottunokkia.
Netissä on Meghanin lapsuudenkuvia, ja kyllä hänellä näytti tuollainen nenä olevan jo silloin. Jos on leikattu (ja kaikkiahan Hollywoodissa leikataan tietysti) niin ei paljon.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/12/17/20/3B7A241500000578-4044240-i…
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä ollut parempi kumppani Harrylle
En tietenkään, sori jos aloituksesta sai kuvan että himoan harryn perään. LOL
Kun ei ole jännämies niin on pakko tyytyä siihen mitä sattuu saamaan.
tosi-tv rupusakin näköisiä jo kaikki noiden nuorten kuninkaallisten kumppanit, surullista.
eli voi arvata ettei ole rakkaudesta kyse vaan ihan muusta, ton tyyliset ihmiset hakevat vain mainetta ja mammonaa.
Eihän tuo edes ole leikelty. Googlaa nuoruuden kuviaan, aivan samannäköinen oli.
En malta odottaa että näen heidän lapsensa! Mahtavaa että Harry valitsi vähän tummempaa verta niin lapsista ei ehkä tule gingereitä. Kiva nähdä kuningasperheen potreteissa kikkarapäitä!
Mä luulin, että Meghan on kanadalainen. :O
Ihana pari ovat.
Saako mimmi enää näytellä häiden jälkeen?
Toi Meghan on ihan Katen näköinen...
🇺🇦🇮🇱
Ihana, hyvän mielen uutinen! Harry on niin sympaattinen. Varmaan suosikkini Britannian kuninkaallisten joukossa. Aito, lämmin ja oman tien kulkija.
Meghan vaikuttaa viehättävältä, huumorintajuiselta ja fiksulta.
Toivon heille kaikkea hyvää!
Lauantaisin tulee Brittisarja Windsorit, siinä näkee mitä britit ajattelee kuninkaallisista.
Hauska ohjelma.
Jotenkin outo pari. Harry ulkonäön perässä ja nainen aseman. Toivottavasti kestää.
ai se olikin jo 36 sentään se tyttöystävä, ajattelin että parikymppinen. no toivottavasti on fiksu muovisesta kuoresta huolimatta. ei voi mitään mutta ton näköiset ihmiset ei oikein vakuuta minua, kun kaikki on feikkiä, kai tulee mieleen että on siältäkin feikkiä ja tarkoitusperät feikkejä. mutta onhan niitä poikkeuksiakin.
ap
Harry men ja rakastu. Varmasti olis soveliaampiakin ehdokkaita löytynyt pieneksi jonoksi asti.