Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pitävät normaalia naista lihavana

Vierailija
27.11.2017 |

Arvoitus on ratkennut, mutta ketju sensuroitiin saman tien.

No, jos naisvartalo ällöttää rasvaprosentin takia, olkaa rohkeita: te pidätte oikeasti miehistä!
Nämä samat kaverit mielellään sohivat naista väärään osoitteeseen. Ota mies, niin ei käy vahinkoja!
Voin myös kertoa millainen mies on miehestä houkuttelevin. Sekin on tullut ilmi moneen kertaan: rikas, pitkä, komea ja tumma.

Olkaa avoimia, tulkaa kaapista. No fear, no more disgusting fat!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tälläkin palstalla joku aika sitten oli mies joka päivitteli sitä miten vaikeaa on löytää nainen jolla ei ole mahamakkaraa. Siis ei saisi olla minkäänlaista makkaraa edes istuessa.

Että onnea vaan etsintään.

Vierailija
2/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin raja tuntuu olevan aika häilyvä! Moni nainen nykyään painaa samanverran tai enemmän kuin yhtä pitkä mies ja se ei ole normaalia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä painoisiksi arvelet nykymiehiä?

Ajatteletko että olisivat pysyneet laihoina.

Vierailija
4/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalin raja tuntuu olevan aika häilyvä! Moni nainen nykyään painaa samanverran tai enemmän kuin yhtä pitkä mies ja se ei ole normaalia :D

Se on sitä tasa-arvoa. Pärjätään paremmin armeijassa. Ei tarvitse erikseen kasvattaa lihasmassaa, kuten eräs hintelä vihreä mies.

Vierailija
5/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Panen miuluummin siroja ja hoikkia naisia.

Vierailija
6/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkuus on tosi hankala käsite.

Suomalainen hoikka on aasialaisesta pullukka.

Vierailija
7/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoisa ap, minkän kokoinen nainen on mielestäsi normaalinkokoinen. ilman tuota tietoa on hankala lähteä pohtimaan väitettäsi siitä että miehet pitäisivät normaalipainoisia lihavina.

Vierailija
8/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä painoisiksi arvelet nykymiehiä?

Ajatteletko että olisivat pysyneet laihoina.

Miksi yrität kääntää keskustelun miehiin?

Vierailija
9/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama, vaikka pitäisivät. :D Olen itse ihan tyytyväinen normaalipainoinen nainen, eikä minua kiinnosta. Ihan kuin kovin monella miehellä olisi varaa valita. Vai tästäkö se johtuu, että niin moni mies on ilman kumppania? Kun ei normaalipainoinen enää kelpaa sille perusPerallekaan! Olkoonsa yksin sitten.

Vierailija
10/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että itseänikin katsotaan vinoon kaupungilla. Olen juuri ja juuri normaalipainon yläpuolella ja silti huudellaan läskiksi. N155/88

Vierailija
11/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne ole nuoria jotka niin ajattelee, ei aikuisia miehiä. Eli jotain 2-3kymppisiä. ja luultavasti homoja.

oikeat miehet pitää naisen kokoisista naisista, ei hintelistä keskitysleirivangin näköisistä.

Vierailija
12/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loogisesti ajatellen tuossa ei ole järkeä. Jos nainen ja mies ovat yhtä pitkiä, ja naisella on lisäksi (joidenkin toivomusten mukaan mahdolisimman suuret) rintarauhaset painoa lisäämässä, niin miten siitä voi tulla yhtälö, jossa nainen ei saa painaa edes yhtä paljon kuin mies?

Vierailija
13/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että itseänikin katsotaan vinoon kaupungilla. Olen juuri ja juuri normaalipainon yläpuolella ja silti huudellaan läskiksi. N155/88

Tämä on provo. Olen 12 senttiä pidempi ja minulla ylipainon raja menee 70 kilossa. Sinä olet lihava. Mutta senhän sinä tiedätkin.

Vierailija
14/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun ne on aina näitä bmi taulukosta katsoen ylipainoisia naisia jotka on kovaan ääneen syyllistämässä miehiä siitä miten normaalit naiset ei kelpaa...

Ylipainoinen on ylipainoinen ja normaalipainoinen on normaalipainoinen.

Vierailija
15/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on niin lyhyt että sirous puuttuu. Siihen vielä vähän silavaa niin...

Vierailija
16/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ne on aina näitä bmi taulukosta katsoen ylipainoisia naisia jotka on kovaan ääneen syyllistämässä miehiä siitä miten normaalit naiset ei kelpaa...

Ylipainoinen on ylipainoinen ja normaalipainoinen on normaalipainoinen.

Ja normaalipainoinenkin voi olla ihan muodotonta höttöä.

Vierailija
17/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? BMI asteikon mukaan noilla mitoilla olet kohdassa "vaikea lihavuus". Vai ymmärsinkö jotain väärin? Vai trollaatko vain?

Vierailija
18/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen kokoinen nainen" ei paina 90kg. 180-190 sporttinen lihaksikas kundi ehkä painaakin (christiano ronaldo 186cm ja vähän yli 80kg)

Mutta mammojen mielestä skeletor manlet tietenkin .. ainiin

Vierailija
19/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa todella kypsältä, eikä yhtään katkeralta.

Vierailija
20/25 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipaino? T:20cm pidempi ja 20kg kevyempi mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan