Tupakanpolton vaarallisuutta liioitellaan! Eikä se myöskään vanhenna- pötypuhetta sekin
Eihän tupakointi kai terveellistäkään ole, muttei välttämättä niin vahingollista kuin aina väitetään!
Kommentit (11)
tupakka antaa joskus just sen sopivan säväyksen oikeaan tyyliin, pukeutumiseen, tupakalla on iso merkitys työllistäjänä; teollisuus, kauppa jne. ELI ENEMPI plussia ku miinuksia!!
Ne tulee syömisestä niille joille tulee...
yli puolelle keuhkoahtautumatauti, joka on hidasta kuolemaa tukehtumiseen. Se tulee siis yli puolelle. Kannattaa myös huomata tämä vaara. Tsemppiä lopettamisiin.
mahtuu käsilaukkuun? Ei kai ne pullot kovin isoja voi olla?
kuinka paljon tupakka työllistää terveydenhoitoalaa! Ja siinä me kaikki ollaan mukana maksamassa, joten on oikein yhteisvastuullista meininkiä.
kun on se ahtauma hommattu. Aika sissi saa olla, jos vielä silloinkin kessu maistuu. Ai niin, mut sehän on niin hyvää, eli mikä jottei:)
näyttää ihanalta kun vetää savuketta posket lommolla ja huuloset kurtussa. Ja kuinka hänen kuulakkaan harmaa hipiänsä loistaakin kauniisti ja se hymy mikä kareilee huulilla kun on tupakkatauonaika. Se tupakka on suorastaan elämän suola ja hetkien kohokohta. Miten voisikaan muuten juhlistaa esim lapsen syntymää, kun juosta ulos räntäsateeseen ja kohdun hiljalleen supistellessa vedellä piiitkiä rauhoittavia henkosia. Hän on niin suloisen näköinen tämä äiti ja se tuoksu mikä tästä kaunottaresta leijailee kanssaeläjien nenuun on päätä huimaavan miellyttävä.
Itse olen työni kautta havainnut, että tupakka on itse asiassa paljon katalampi myrkky kuin ymmärretäänkään.
lopetti tupakoinnin ja nyt 5 vuotta tapauksesta on nuoremman näköinen kuin ikinä, ennen iho oli kellervä ja pintaryppyjä ihan hirveesti, nyt näkee miten iho voi hyvin
Eli hetkellisesti jokainen poltettu savuke huonontaa sikiön hapensaantia. Sen vuoksi jokainen polttamatta jäänyt savuke on hyödyksi masussa kasvavalle vauvalle!
klö
ja näytän kuulemma 10- vuotta nuoremmalta. Ja olen sentään jo 39-v!