Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähetätte puolison kanssa julkisia rakkauden osoituksia esim facessa?

Vierailija
27.11.2017 |

Että eikö niitä voi laittaa mesessä tai viestinä?
Ja sitten miksi niitä pitää olla esim joka viikko?
" olet ihana", ikävä sua, pian nähdään rakas..
siis en ymmärrä!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki muutkin näkee kuinka ihanasti me rakastetaan.

Vierailija
2/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epäilyttävää sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman parisuhdebarometrini mukaan ne, jotka alkavat yhtäkkiä näitä viljellä, eroavat seuraavaksi. Kyse siis jostain luottamuspulasta ja pettämisestä, jota koitetaan paikkailla muiden silmissä. Yksi nainen epäilee miestään tällä hetkellä ja täyttää siksi hänen facea ja instaa, jotta mahdollinen uusi nainen sen huomaisi.

Vierailija
4/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varatun hoitoni avokki harrastaa tuota sydänten postailua. Eipä ole kovin häävi suhde heillä, mutta kai sitä pitää vaan esittää onnellista.

Vierailija
5/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varatun hoitoni avokki harrastaa tuota sydänten postailua. Eipä ole kovin häävi suhde heillä, mutta kai sitä pitää vaan esittää onnellista.

No mutta kun sitä sanotaan, että naisen kylmyys ajaa miehet vieraisiin. Niin pakko nyt yrittää käydä kuumana koko ajan sekä yksityisesti että julkisesti.

Vierailija
6/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esittämistähän se on.

Vierailija
7/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistelua. Itselle, toiselle tai muille.

Vierailija
8/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihminen esittelee onneaan, rakkauttaan, menemisiään jne niin sitä onnettomampi on. Joillekkin elämisen merkitys tulee muiden huomiosta mikä pitää vetää tavalla tai toisella. Oikeasti onnelliset ei itseään somessa kokoajan esittele.

Vierailija
9/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos toinen puoliso laittaa aina "kudunt pii häpier" viestiä mutta toinen ei?

Vierailija
10/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset rakkausikäväviestit laitetaankin juurikin yksityisviestillä/tekstarilla/whatsappilla toisillemme. :)

Mutta silloin tällöin pistetään esim. pariskuntaselfie treffeiltä facebookiin julkiseksi. Meistä on vain kiva silloin tällöin hehkuttaa tätä toistavuosikymmentä jatkuvaa avio-onneamme - tosin korkeintaan pari kertaa vuodessa. Jos jotakuta liikaa häiritsee, niin ainahan voi kätkeä postauksemme aikajanaltaan.

Vierailija
11/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä herättää suuria tunteita ja analysointeja muiden kommentit toisilleen. Tulee fiilis, että pitääkö voida uskoa tällaisilla ihmisillä menevän tosiasiassa huonosti parisuhteessaan, jotta itsellä ei heräisi kateuden tunteita? Vai miksi kukaan edes seuraa pariskuntien kommentteja toisilleen ja uskottelee itselleen että huonosti niillä menee ja tulee siitä keskustelupalstalle avautumaan?

Mieluummin minä näkisin sydämiä ja hellittelyviestejä kuin jotain h...uorittelua vaikka niillä menisikin huonosti.

Miksi sinua ylipäätään kiinnosta muiden ihmisten parisuhteet?

Vierailija
12/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lävähtää mun seinälle kun ollaan kavereita esim. Ja olen ihmetellyt asiaa kovasti

Vierailija
13/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennan tätä julkista rakkauspostailua myös niihin, jotka julkaisevat jatkuvalla syötöllä kuvia eläimistään, itsestään, salilta tai sairaalasta (sairaalakuvissa ei koskaan lue syytä miksi siellä ollaan). Niiden ihmisten elämä tuntuu olevan jotenkin vuoristorataa ja henkinen tasapaino hakusessa. Sitten kunnon fitnesstypyt tahtia hidastettuaan selittävät pitkälti että "Nyt loppui _muiden_ asettamien paineiden täyttäminen". Tietääkseni ketään muuta kuin fitnessihmistä itseään ei kiinnosta juuri hänen salilla käymisensä. Kaikkia kiinnostaa lähtökohtaisesti oma hyvinvointi ja kunto. 

Vierailija
14/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä säkin vielä joskus pääset parisuhteeseen, kunhan ensin pääset katkeruudestasi.

Vierailija
15/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lävähtää mun seinälle kun ollaan kavereita esim. Ja olen ihmetellyt asiaa kovasti

Ok, oletin että olet vaan tuntemattomien stalkkeri.

Miksi sinulla on heidät kaverlistallaan?

Vierailija
16/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat mukavia ihmisiä muilta osin. Pariskunnista esim mies on kaverini eikä ole syytä poistaa häntä. Mutta mun seinälle tulee näkyviin ne viikottaiset postaukset.

Osa ihan söpöjä ja aidosti olen iloinen heidän puolestaan mutta en vaan itse ymmärrä sitä.

Ja olen kyllä parisuhteessa itsekin, ei vaan ole oma tapa jakaa sitä siellä somessa.

Vierailija
17/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sunlaisia kyyliä varten ne niitä kommentteja toisilleen lähettävät :D

Vierailija
18/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat mukavia ihmisiä muilta osin. Pariskunnista esim mies on kaverini eikä ole syytä poistaa häntä. Mutta mun seinälle tulee näkyviin ne viikottaiset postaukset.

Osa ihan söpöjä ja aidosti olen iloinen heidän puolestaan mutta en vaan itse ymmärrä sitä.

Ja olen kyllä parisuhteessa itsekin, ei vaan ole oma tapa jakaa sitä siellä somessa.

Vaikka itse toimit eri tavalla se ei tarkoita että sinun tapasi olisi ainoa oikea. :)

Vierailija
19/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi toimintatapa ei vahingoita ketään. Vai vahingoittaako se sinua? Siinä tapauksessa kannattaa katsoa peiliin.

Ihmiset ovat erilaisia. He toimivat siten kuin heistä itsestä tuntuu oikealta. Sinun tapasi toimia ei ole mitenkään ainoa oikea tapa.

Vierailija
20/36 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tässä ole kukaan väittänytkään että olisi yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa. Rakkautta voi osoittaa niin monella tavalla. Itse en ymmärrä näitä viikottaisina julkisia viestejä, päivitykset on sitten eri asia. Että kun ollaan yhdessä jossain niin tottakai.

Mutta että Emma lähettää Jussin seinälle kesken työpäivän jotain lässyä niin miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä