Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luteita asunnossa!!

Vierailija
27.11.2017 |

Lauantaina löysin asunnostasi kipittämässä kaksi lutikkaa! Jo aiemmin etenkin käsivarsiin minulla ilmestyi kutisevia paukamia joten selvää että lude on purrut. En halunnut jäädä asuntooni joten lähdin lähellä asuvan äitini luokse evakkoon. Pakkasin mukaan puhtaita vaatteita jotka pesin vielä saman iltana 60 asteessa ja seuraavan päivän käytin kaappien raivaamiseen kun halusin pestä kaikki vaatteet, lakanat ja pyyhkeet ja osan vain nakkasin kylmästi menemään. Kaikki pestyt pyykit ovat nyt äitini nurkissa kun en niitä haluaa nyt asuntooni viedä. Huuhtelin jopa pyykkikorit mutta luteet kai eivät viihdy muoveissa? Vein äidilleni kaksi pyykin kuivaus telinettä asunnostani mutta en kai niiden mukana ole voinut kuljettaa niitä iljetyksiä? Ja selvennettäköön että itse en ole viime kuukausina matkustellut missään ulkomailla mistä niitä olisin voinut tuoda tai ostanut mitään käytettyjä kalusteita. Kyseessä kerrostalo, joten liekö siirtynyt toisesta asunnosta omaani vaikka kukaan muu ei ainakaan ole tehnyt ilmoitusta kun isännöitsijälle soitin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaiken mukana luteet leviää. Pahimpana kengät, menevät sinne pohjien väliin. Pyykeistä voi varista luteita kun heität koneeseen.

Missään nimessä noin ei saisi toimia.

Vierailija
2/3 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syynännyt tarkasti kaikki kenkäni enkä ole nähnyt niissä mitään elämää. Aikuisen luteenhan voi nähdä silmillä. Huono kuntoiset kengät päätin nakata pois mutta parit uudet pistin varmuuden vuoksi muovipussissa pakastimeen missä ne ovat vieläkin. Ja ne vaatteet vein äitini asuntoon vasta kun olin pessyt ne 60 asteen ohjelmalla. Vielä ei ole tietoa miten laaja lude ongelma asunnossani on. Huoltoyhtiöstä on tarkoitus olla minuun yhteydessä kun he menevät käymään asunnossa mutta eipä ainakaan vielä ole otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä hirveän todennäköistä ole, että niitä kengissä olisi. Suuntaavat ihmisen hengitystä kohti sokkona. Petivaatteista lähinnä leviävät jos ovat levitäkseen. Toki riski on aina varsinkin, jos niitä on ihan tupa täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi