Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pankit ym tietää jos haen hoitoa mielenterveyteen?

Vierailija
27.11.2017 |

Olen kärsinyt tämän vuotta aika vaikeista ahdistuskohtauksista, enkä meinaa saada omin avuin niitä helpottamaan kovin hyvin. Haluaisin edes kokeilla keskusteluapua tai nettiterapiaa, johon tarvitsisin lähetteen.

En ole uskaltanut mennä lääkäriin, koska pelkään, että siitä jää jälki. Että esim. pankit voisi evätä lainahakemuksen vedoten mielenterveyteeni. Tai mitä jos lastensuojelu alkaisi kytätä perhettämme?? Päälle päin minusta ei ehkä edes huomaa, että olen uupunut ja ahdistunut, sitä kun vain pakolla ryömii eteenpäin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit eivät saa sairaskertomuksesta tietoja.

Vierailija
2/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti saa jos otat vakuutuksen lainalle siellä kysytään sairaudet jos vaikka jäät sairaslomalle kyseisen syyn takia vakuutus ei korvaa.. muuten saat lainaa jos muuten työ ja pankki asiat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saa tietoja terveydenhuollosta. Lainaa voit hakea kuten kuka tahansa, mutta jos haet henkivakuutusta tms. kysytään sairaushistoriaa, josta ei kannata valehdella (vakuutuksen voi silti tietyin ehdoin saada). Vakuutustahan ei ole pakko ottaa. Lastensuojelukaan ei sellaisia tietoja mistään saa. Olen itse vuosia sitten ollut jopa osastohoidossa masennuksen takia, eikä kukaan perhettämme kytännyt (vrt. vaikka jos olisin joutunut sairaalaan esim. syövän takia). Apua kannattaa hakea.

Vierailija
4/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavasta työtoiminnasta menee ilmoitus rahoituslaitoksille, koska silloin et ole enää luottokelpoinen, koska silloin olet holhouksen alaisena.

Vierailija
5/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntouttavasta työtoiminnasta menee ilmoitus rahoituslaitoksille, koska silloin et ole enää luottokelpoinen, koska silloin olet holhouksen alaisena.

Älä nyt usko tätä, joka yrittää olla sarkastinen.

Vierailija
6/6 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu potaskaa, huijari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan