Miksi minulle yritetään lähes väkisin kaupata Helsingin Sanomia, vaikka olen espoolainen eli Espoosta?
Näkeehän minusta sitä paitsi päälle päin että luen lähinnä Gloriaa ja Eevaa enkä mitään ohutpaperisia mustehajulehtiä.
Kommentit (13)
Niin mullekin jatkuvasti tyrkytetään Helsingin sanomia, vaikka olen vantaalainen. Mutta siinä mielessä se käy enemmän järkeen, koska Helsingin sanomien lehtiä painetaan Vantaalla.
Miten jännää! Oletko tosiaan espoolainen, vaikka olet Espoosta? Minä olen turkulainen ja olen Vaasasta. Kaverini on Kouvolasta ja hän on porvoolainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten jännää! Oletko tosiaan espoolainen, vaikka olet Espoosta? Minä olen turkulainen ja olen Vaasasta. Kaverini on Kouvolasta ja hän on porvoolainen.
Hän onkin tosi-espoolainen. Espoosta oleva espoolainen!
Koska maalla asuvien tulis tietää mitä Suomen pääkaupungissa tapahtuu.
Hesarin myyjät ovat häikäilemättömiä tuputtajia. Luuri korvaan heti, kun kuulen mistä soittavat. Mulla on puhelinmyyntiesto, mutta soittavat silti.
Itse asun epoossa ja mulle tule Östra Nyland
Hesalaiset ovat Hesasta ja lukevat Hesaria.
Esbo Sanomat olisi tosi makee juttu! Se olisi täynnä klassista muotia, rapujuhlatarjoilureseptejä ja parhaita purjehdusvinkkejä.
Sanomatalon sulavat swvakit eivät tunne Kaffebullaa ( vaikka voisi luulla että tuntevat ).
Vierailija kirjoitti:
Itse asun epoossa ja mulle tule Östra Nyland
Asun Sippoossa ja miulle tulloo Åbo Underrättelser.
Vierailija kirjoitti:
Hesalaiset ovat Hesasta ja lukevat Hesaria.
Monet hesalaiset ovat Savosta, en tiedä osaavatko lukea.
Tilaa multa Espoon Sanomat. Siirrä tililleni pari miljardia, niin lehdykkäiseni alkaa tupsahdella postiluukustasi! Epäilyttää? Alla suosittelijoiden suosituksia:
"Espoon sanomat, det är bra" B. Wahlström
"Kun luen, luen ES:a" Jorma Ollila
"ES: the one and only" Bill Gates