Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen neuvolakäynti - pitääkö olla syömättä/käymättä vessassa?

Vierailija
26.11.2017 |

Aikaa varatessa ei sanottu, että pitäisi, joten ei käynyt mielessäkään mikään tuommoinen. Nyt kuitenkin nettikeskusteluja lukiessani monet ovat ilmeisesti joutuneet olemaan syömättä ja pissimättä jopa 12h. Minulla olisi huomenna iltapäivällä se ensimmäinen käynti, menen töihin aamuviiteen, ja soittoaika neuvolaan on vasta klo 9 alkaen. Uskaltaako tässä nyt aamulla syödä mitään? Ikävä vain, jos ei, koska olo on aamuisin niin kamala, että en tiedä, miten selviän töistä, jos en saa syödä..

Kiitos avusta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ihan normaalisti.

Vierailija
2/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon! Nyt hyvillä mielin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan tarvitse olla syömättä tai pissimättä. Pissanäyte otetaan vasta tokasta kerrasta eteenpäin. Näin meillä.

Vierailija
4/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia! Meillä ei ole edes verikokeeseen tarvinnut olla syömättä ja pissanäytteen saa antaa pidättelemättä tai sitten aamupissasta. Ne kyllä kertoo neuvolasta, jos pitää huomioida jotain normaalista poikkeavaa.

Vierailija
5/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas taas, sokerirasitukseen mentäessä ei syödä 12 tuntiin. Tavallinen neuvolakäynti on ihan tavallinen, ei ekalla kerralla sielä ihmeitä vielä tehdä, kun täytetään korttia ja tietoja.

Vierailija
6/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rauhassa, mutta kyllä mä vähän pelasin noiden vessakäyntien kanssa. 😄 Pissanäyte piti antaa myös ekalla kerralla enkä ole kauhean hyvä tikistämään edes pientä näytettä, jos olen just käynyt vessassa. Mutta kaikki ei olekaan tällaisia pissaneurootikkoja.

Vierailija
7/7 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat varman päälle niin pidä ainakin 3h tauko pissaamisesta, 4h olis tietty optimi. Sama makean syömisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan