Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko alkoholi jouluun?

Vierailija
26.11.2017 |

Otsikossa kysymys. Juodaanko teillä esimerkiksi viiniä ruoan kanssa? Tai kahvin kera konjakkia? Olut joulusaunaan?

Meillä viini kuuluu joulupöytään. Samoin jotkin miedot alkoholijuomat saunaan sekä illalla nautiskeltavaksi. Kännissä tosin ei ole kukaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Aamulla saunassa pari siideriä, ruoan kanssa lasi viiniä, kahvin kanssa konjakkia, terästettyä glögiä ja juustojen kanssa viiniä.

Taidat olla jo aika pro, itse olisin kyllä kännissä tuosta määrästä.

Jos jonkun 6-8 annosta juo hitaasti koko päivän mittaan niin ei sitä nyt älytön pro tarvitse olla ettei ole kännissä.

No jos on isokokoinen mies niin ehkä sitten noin.

No ei tarvitse olla edes isokokoinen mies. Tai ehkä minä sitten vaan olen joku luonnonoikku kun en viisikymmentä kiloa painavana naisena tule känniin jos juon vaikka sen kuusi annosta kahdentoista tunnin aikana. En ole pro ryyppääjä.

Et sinä mikään luonnonoikku ole, kyllä se toleranssi kasvaa kaikilla pidempään käytettäessä. Ihan luonnollista. Joku vähän tai ei ollenkaan käyttävä 50-kiloinen nainen tulee takuulla humalaan tuosta määrästä.

Jos terve 50kg nainen juo 12 tunnin aikana 6 alkoholiannosta, jää veren alkoholipitoisuus reilusti alle 0,5 promillen. Että sellainen humala.

Vierailija
42/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kuin nakki silmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo koittaa ruokaoluset kieltää kouluna niin tietää luissaan.

Eli kuuluu kyllä, ei hyvä muija halua turhaan riitaa haastaa.

Vierailija
44/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Aamulla saunassa pari siideriä, ruoan kanssa lasi viiniä, kahvin kanssa konjakkia, terästettyä glögiä ja juustojen kanssa viiniä.

Taidat olla jo aika pro, itse olisin kyllä kännissä tuosta määrästä.

Jos jonkun 6-8 annosta juo hitaasti koko päivän mittaan niin ei sitä nyt älytön pro tarvitse olla ettei ole kännissä.

No jos on isokokoinen mies niin ehkä sitten noin.

No ei tarvitse olla edes isokokoinen mies. Tai ehkä minä sitten vaan olen joku luonnonoikku kun en viisikymmentä kiloa painavana naisena tule känniin jos juon vaikka sen kuusi annosta kahdentoista tunnin aikana. En ole pro ryyppääjä.

Et sinä mikään luonnonoikku ole, kyllä se toleranssi kasvaa kaikilla pidempään käytettäessä. Ihan luonnollista. Joku vähän tai ei ollenkaan käyttävä 50-kiloinen nainen tulee takuulla humalaan tuosta määrästä.

6 annosta päivän mittaan = selvinpäin kokoajan.

Vierailija
45/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut viiniä joulupöydässä.

Iltapäivällä juodaan glögi, jos haluaa siihen saa tilkan terästystä. Ruuan kanssa sitten alkuun lasi valkoviiniä ja kinkun kanssa olutta tai punaviiniä. Eipä sitäkään mene kuin ehkä 6cl eli pienin ravintola-annos. Joku voi  ottaa vielä halutessaan avecin kahvin kanssa.

Eli 3-4 annosta alkoholia n 6 tunnin aikana. Siinä ei ehdi humaltumaan mitenkään jos ap sitä tarkoitti.

Vierailija
46/46 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei kuulu, mutta Aulikki-tädin kotiviini kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän