Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko alkoholi jouluun?

Vierailija
26.11.2017 |

Otsikossa kysymys. Juodaanko teillä esimerkiksi viiniä ruoan kanssa? Tai kahvin kera konjakkia? Olut joulusaunaan?

Meillä viini kuuluu joulupöytään. Samoin jotkin miedot alkoholijuomat saunaan sekä illalla nautiskeltavaksi. Kännissä tosin ei ole kukaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, siinä missä muutenkin viini kuuluu hyvään ateriaan. Aivan sama onko maanantai, torstai tai jouluaatto, hyvän ruoan seuraksi hyvä viini.

Jouluglögit kuluvat tietenkin jouluun myös.

Kännissä meillä ei ole kukaan koskaan!

Vierailija
22/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen - kaksi venäläistä kvassia (leipäkaljaa) joulupöydässä ja siinä on koko vuoden alkoholiannokseni.

M 42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kuuluu. Isännän kanssa nappaillaan yöllä snapseja ja vähän kaljaa kun vahditaan kinkkua. Takassa paistellaa makkarraa ja nautitaan toisistamme kun kakarat nukkuu. Jouluna rentoudutaan kunnolla. Ruoan kanssa sitten viiniä. Kahvin kanss joulu torttuja ja konjakkia.

Ei mitään örvellystä vaan pikku tissuttelua joulun pyhät.

Vierailija
24/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu, mutta känni ei.

Aamulla saunassa pari siideriä, ruoan kanssa lasi viiniä, kahvin kanssa konjakkia, terästettyä glögiä ja juustojen kanssa viiniä.

Vierailija
25/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasillinen - kaksi venäläistä kvassia (leipäkaljaa) joulupöydässä ja siinä on koko vuoden alkoholiannokseni.

M 42

Raikasta ja kädenlämpöistä?

Vierailija
26/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistien jouluun takuulla kuuluu, samoin kuin riippuvaisten tissuttelijoiden.

Toivottavasti ei kuulu lapsiperheiden jouluun.

Vierailija
27/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Aamulla saunassa pari siideriä, ruoan kanssa lasi viiniä, kahvin kanssa konjakkia, terästettyä glögiä ja juustojen kanssa viiniä.

Taidat olla jo aika pro, itse olisin kyllä kännissä tuosta määrästä.

Vierailija
28/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ei vastaukset saavat niin paljon alapeukkuja? Alkoholistit triggeröityvät? :D Käyttäjien mielestä siis ainut hyväksyttävä tapa viettää joulua on juoda silloin? Surullista.

Vierailija
29/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Jos jonkun 6-8 annosta juo hitaasti koko päivän mittaan niin ei sitä nyt älytön pro tarvitse olla ettei ole kännissä.

Vierailija
30/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuhan se, kuten tässäkin nähdään:

Vierailija
31/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistien jouluun takuulla kuuluu, samoin kuin riippuvaisten tissuttelijoiden.

Sori, kyllä kuuluu, myös lapsiperheille.

Viiniä tai tummaa olutta ruoan kanssa menee meillä, mutta sen verran vähän ettei kännin alkuun pääse. Sitten kun kakarat simahtavat nukkumaan, otan minä savuviskipullosta siivun tai kaksi, rouva tyytyy likööriin.

Jotkut osaavat nääs käyttää alkoa.

Vierailija
32/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli alkoholisti, mutta jouluaattona ei koskaan ollut kännissä

Vierailija
33/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ei vastaukset saavat niin paljon alapeukkuja? Alkoholistit triggeröityvät? :D Käyttäjien mielestä siis ainut hyväksyttävä tapa viettää joulua on juoda silloin? Surullista.

Kun vaan ärsyttää kaiken kieltävät tiukkapipot. Alkoholia kun voi myös käyttää maltillisesti.

Vierailija
34/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, kyllä kuuluu, myös lapsiperheille.

Viiniä tai tummaa olutta ruoan kanssa menee meillä, mutta sen verran vähän ettei kännin alkuun pääse. Sitten kun kakarat simahtavat nukkumaan, otan minä savuviskipullosta siivun tai kaksi, rouva tyytyy likööriin.

Jotkut osaavat nääs käyttää alkoa.

Mahtava taito!

Jotkut osaavat myös olla käyttämättä, rahaa ja terveys säästyy siinä samalla.

Ps. En ole kuullut ikinä kenenkään myöntävän, ettei osaisi käyttää alkoa. Yleensä pahimmat alkkiksetkin ovat sitä mieltä, ettei tässä mitään ongelmaa ole. Sama muiden huumeiden kanssa.

Vierailija
35/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vaan ärsyttää kaiken kieltävät tiukkapipot. Alkoholia kun voi myös käyttää maltillisesti.

Olet itse aika paha yhden totuuden tiukkapipo, jos mielestäsi kaikkien kuuluu sitä käyttää koska sinäkin käytät. Mikset hyväksy jonkun käyttämättömyyttä, onko se jokin uhka sinulle?

Vierailija
36/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Jos jonkun 6-8 annosta juo hitaasti koko päivän mittaan niin ei sitä nyt älytön pro tarvitse olla ettei ole kännissä.

No jos on isokokoinen mies niin ehkä sitten noin.

Vierailija
37/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

No ei tarvitse olla edes isokokoinen mies. Tai ehkä minä sitten vaan olen joku luonnonoikku kun en viisikymmentä kiloa painavana naisena tule känniin jos juon vaikka sen kuusi annosta kahdentoista tunnin aikana. En ole pro ryyppääjä.

Vierailija
38/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

No ei tarvitse olla edes isokokoinen mies. Tai ehkä minä sitten vaan olen joku luonnonoikku kun en viisikymmentä kiloa painavana naisena tule känniin jos juon vaikka sen kuusi annosta kahdentoista tunnin aikana. En ole pro ryyppääjä.

Et sinä mikään luonnonoikku ole, kyllä se toleranssi kasvaa kaikilla pidempään käytettäessä. Ihan luonnollista. Joku vähän tai ei ollenkaan käyttävä 50-kiloinen nainen tulee takuulla humalaan tuosta määrästä.

Vierailija
39/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään myös huumeita kohtuudella jouluna hyvän ruoan kanssa kuten muinakin päivinä :)

Ollaan opetettu lapsetkin tähän ettei asiasta tule sitten mitään mörköä tai ns. kiellettyä hedelmää. Kaikkea kohtuudella :)

Vierailija
40/46 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, mutta känni ei.

Et sinä mikään luonnonoikku ole, kyllä se toleranssi kasvaa kaikilla pidempään käytettäessä. Ihan luonnollista. Joku vähän tai ei ollenkaan käyttävä 50-kiloinen nainen tulee takuulla humalaan tuosta määrästä.

Noh, miten vaan. Enhän minä pysty sinulle tätä todistamaan joten turha väitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän