Ota lähin kirja käteesi, avaa se sivulta 137 ja kirjoita tänne sivun ensimmäinen kokonainen virke
Jos kirjassa ei ole noin monta sivua, niin avaa se sivulta 37.
Kommentit (285)
Äideillä on välillä sellaisia päähänpistoja - "on vain oikeus ja kohtuus, että isäkin ottaa vähän vastuuta."
Linn Ullmann: Rauhattomat
Hyvä kirja muuten!
Näin joskus neljännen maitressen,joka tuntui tulevan päivittäin opettamaan ompelua,punontaa,pitsinkorjaamista tai jotain vastaavaa heppoista taitoa,mutta hänestä en koskaan nähnyt kuin ohikiitävän vilauksen kun hän istui carre´ssa kehikkonsa kanssa,noin tusina vanhimmista oppilaista ympärillään,joten minulla ei ollut mahdollisuutta tutkia hänen luonnettaan tai edes tehdä juurikaan havaintoja hänen ulkonäöstään.
Sananselitys:CARRE´E on RUOKALA.
"And so I went, day in day out, week in week out, month in month out. (Patrick Süskind: Perfume)
Työnantaja voi luovuttaa työntekijän henkilötietoja ilman tämän suostumusta, jos se on tarpeen työntekijän elintärkeän edun suojaamiseksi (HetiL 8.1 § 3 k).
Hän oli sovittanut syntinsä kärsimyksellä.
Sen ei tarvitse merkitä mitään.
Yrsa Sigurdadottir: Perimä
Vierailija kirjoitti:
Christian riisuutuu ja kiipeää istumaan taakseni vetäen minut rintaansa vasten.
Ja sit arvatenkin punasteltiin :D
W-valmennussila, nahkaa. Perinteinen valjastus (Vähän on vähissä lukeminen kahvihuonessa)
Tällöin ne tukevat esimerkiksi kaavojen sisältövaatimuksiin ankkuroitua argumentaatiota.
Minulla ei ole yhtään kirjaa, harmi kun en voi osallistua.
Hän työnsi kätensä poikansa housuihin, otti kiinni sukupuolielimestä ja nykäisi.
We will prove the Mean-Value Theorem later in this section.
"Yksi viruksen tunnistustapa on kasvattaa sitä elävissä soluissa vesipullossa."
Kyseessä Richard Prestonin Tappaja Virus
Tällöin ei jää muita vaihtoehtoja kuin että minä ja Jukka olisimme toisiamme vahingoittaneet veitsellä.
"Sosialistien luokkatietoista työväenliikettä hän ei kuitenkaan sulattanut."
Emanzipation hat viel mit dem Zugang zu Bildung zu tun.
(Widerspruch, Beiträge zu sozialistischer Politik)
"Venäläisen psykofysiologi E.N. Sokolov esitti jo 1950-luvulla tunnetuksi tulleen teoriansa orientaatioreaktion perustana olevista hermostollisista mekanismeista."
"Eeva muistaa, että heillä oli varsin hauskaa ja että he olivat katkeran kateellisia toisilleen".
Kirja: kotimaan luonto opas.
Se nostaa10-20cm korkeuteen tiheät kukkatähkänsä.
Kai minulle on kertynyt jumaliste jonkinlaista psykologista tajua.
(tämähän toimi vahingossa voimalauseena, jippii)