Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydelliset turn offit Tinderissä (lista)

Vierailija
26.11.2017 |

Oma listani miehistä:

Rööki huulessa
Viinapullo/kaljatölkki kädessä
Tahallisen tyhmät irvistykset / ilmeet
Pelleily aurinkolasit
Lävistykset naamassa
Venytetyt korvareiät
Ns. pujoparta tai pllukarvoilta näyttävä pitkä parta
Lyhytlippainen lippis otsalle nostettuna
Hihattomat paidat
Tribaalitatskat
Suomileijona-korut
Naamiaisasut/polttariasut (esim. miehillä napapaidat, peruukit jne.)
Peliluurit päässä, koneella otettu kuva
Ei kuvaa ollenkaan :D
Naismaiset poseeraukset
Duckface
Monta kuvaa esim. moottoripyörästä/traktorista/kelkasta tms.
Rastat / pitkät hiukset / muuten epäsiisti tukka

Mites muilla?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat turnoffit lisäksi

tuijotuskuvat ilman hymyä

viisi kuvaa identtisellä ilmeellä

huumattu tiikeri -kuvat

suttuiset räpsyt

kuvat ylä- ja keskivartalosta ilman kasvoja

lisäksi profiilit joissa ei ole mitään tekstiä.

Vierailija
22/63 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh.t

Ruma koira

Koira nuolee naamaa

Heruttajat

Kaikki missä viitataan, että ei aio tehdä itse aloitusta. Tämä jotenkin antaa paskan asenteen tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kertominen ja kuvailu biossa. ”Show, don’t tell”

Vierailija
24/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, tatuoinnit, tötteröparta leuassa ja lihasten pullistelut. Yök

Vierailija
25/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on lapsi. Hyi helvetti. En ikinä ottaisi tuollaista miestä itselleni. Vihaan lapsia.

Vierailija
26/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella:

Ripsipidennykset

Tekokynnet

Tissivako esillä

Fitnes-salikuvat

Peppu-peilikuvat

Kaveriryhmäkuvat päät yhdessä, skumppalasien kanssa

Voimakas meikki ja kulmakarvat

Pikkukoira

Kuvat jonkun miehen kanssa

Työvaatteet

Hattu päässä

Sisustuskuvat

Duckface

Ylipaino

Otsarypyt

Vierailija
27/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla:

- lihavuus

- varoitusvärit tukassa

- miehiä tai lapsia kuvissa

- ei kuvaa ollenkaan tai jotain mukasyvällisiä kukkaketoja ilman kuvaa itsestä (perusoletus että joko feikkiprofiili tai semmoinen suohirmu että tinder menisi pilalle kuvasta)

- tatuoinnit

- enkunkielinen profiili kertoo että ei ole suomalaiset haussa

- pelkkiä hymiöitä sisältävä profiili taas sanoo että tuota panemalla saat syytteen vammaisen hyväksikäytöstä

- juu ja tupakka, alkoholi, baarit jne kuvissa on kanssa vähän niin ja näin

Vierailija
28/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nimenomaan hyvä molempien osapuolten kannalta, että ne turnoffit näkyvät jo profiilista? Säästyy molempien aikaa.

Vierailija
29/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti naisten harrastama ryhmäkuva jossa poseeraa 2-5 henkeä mukamas niin rentoina ja iloisina. Yleensä tässä on vielä joku siideripurkki mukana tai ollaan jossain pillunjakoristeilyllä. Hyi helvetti.

Minulla ei ole tuollaisia kuvia tinderissä enkä koskaan ole ollut missään p*llunjakoristeilyillä, mutta fb:ssä minulla on kuva illanvietosta kavereiden kanssa. Tarkoitetaanko tässä nyt sitä, että jos olen ollut istumassa iltaa kavereiden kanssa ja siitä on otettu muistoksi yhteiskuva, en kelpaa miehille? Onko kyse siis siitä, ettei saisi nähdä kavereita vai siitä, ettei tuollaisista tilanteista otettuja kuvia saisi laittaa tinderiin? 

Vierailija
30/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella:

Ripsipidennykset

Tekokynnet

Tissivako esillä

Fitnes-salikuvat

Peppu-peilikuvat

Pikkukoira

Työvaatteet

Hattu päässä

Sisustuskuvat

Duckface

Ylipaino

Otsarypyt

Se saakelin typerä perse edellä fitnessasento eli toinen jalka suorassa ja toinen koukussa.

Vierailija
31/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti naisten harrastama ryhmäkuva jossa poseeraa 2-5 henkeä mukamas niin rentoina ja iloisina. Yleensä tässä on vielä joku siideripurkki mukana tai ollaan jossain pillunjakoristeilyllä. Hyi helvetti.

Minulla ei ole tuollaisia kuvia tinderissä enkä koskaan ole ollut missään p*llunjakoristeilyillä, mutta fb:ssä minulla on kuva illanvietosta kavereiden kanssa. Tarkoitetaanko tässä nyt sitä, että jos olen ollut istumassa iltaa kavereiden kanssa ja siitä on otettu muistoksi yhteiskuva, en kelpaa miehille? Onko kyse siis siitä, ettei saisi nähdä kavereita vai siitä, ettei tuollaisista tilanteista otettuja kuvia saisi laittaa tinderiin? 

Kauniimminkin olisi voinut asian ilmaista, mutta tarkoitti varmaan sitä, että joillakin tuollainen ryhmäkuva voi olla ainoa kuva Tinderissä (tai monikossa: profiilissa vain ryhmäkuvia). Vaikeaa siinä sitten arvailla, kelle on painamassa sydäntä.

Vierailija
32/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tinderissä

Vierailija
33/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniimminkin olisi voinut asian ilmaista, mutta tarkoitti varmaan sitä, että joillakin tuollainen ryhmäkuva voi olla ainoa kuva Tinderissä (tai monikossa: profiilissa vain ryhmäkuvia). Vaikeaa siinä sitten arvailla, kelle on painamassa sydäntä.

Miksi sitten ei vain sanottu, että ryhmäkuva ainoana kuvana? Miksi puhuttiin jostain rentoudesta ja p*llunjakoristeilyistä? 

Vierailija
34/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin vaikutat

Lähetkö sufeelle

Saako soittaa

Vierailija
35/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuo kaljatölkki kädessä sekä rööki huulessa.. ja ilman paitaa.

Vierailija
36/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella:

Ripsipidennykset

Tekokynnet

Tissivako esillä

Fitnes-salikuvat

Peppu-peilikuvat

Pikkukoira

Työvaatteet

Hattu päässä

Sisustuskuvat

Duckface

Ylipaino

Otsarypyt

Se saakelin typerä perse edellä fitnessasento eli toinen jalka suorassa ja toinen koukussa.

Fitnesskuvista en tiedä, mutta kyllä minulla kaikissa seisaaltaan otetuissa kuvissa on toinen jalka suorana ja toinen koukussa. Olisi aika typeän näköistä, jos molemmat jalat ovat suorana tai koukussa. 

Vierailija
37/63 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ei vain sanottu, että ryhmäkuva ainoana kuvana? Miksi puhuttiin jostain rentoudesta ja p*llunjakoristeilyistä? 

En tiedä, ehkä jotkut eivät saa viestejään toisin ilmaisemalla perille. Täällä on niin paljon törkyviestejä, että olen jo kai turtunut. t. se, joka veikkasi ryhmäkuvien ärsyttävän

Vierailija
38/63 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva autosta! En ymmärrä...

Vierailija
39/63 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis 40-vuotiaalla. Lippis väärinpäin.

Vierailija
40/63 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä turn-off, mutta miksi joka toisella miehellä on laskettelu- tai lumilautailukuva? Tai sitten sukellus. Parhaassa tapauksessa molemmat.