Täydelliset turn offit Tinderissä (lista)
Oma listani miehistä:
Rööki huulessa
Viinapullo/kaljatölkki kädessä
Tahallisen tyhmät irvistykset / ilmeet
Pelleily aurinkolasit
Lävistykset naamassa
Venytetyt korvareiät
Ns. pujoparta tai pllukarvoilta näyttävä pitkä parta
Lyhytlippainen lippis otsalle nostettuna
Hihattomat paidat
Tribaalitatskat
Suomileijona-korut
Naamiaisasut/polttariasut (esim. miehillä napapaidat, peruukit jne.)
Peliluurit päässä, koneella otettu kuva
Ei kuvaa ollenkaan :D
Naismaiset poseeraukset
Duckface
Monta kuvaa esim. moottoripyörästä/traktorista/kelkasta tms.
Rastat / pitkät hiukset / muuten epäsiisti tukka
Mites muilla?
Kommentit (63)
Yh.t
Ruma koira
Koira nuolee naamaa
Heruttajat
Kaikki missä viitataan, että ei aio tehdä itse aloitusta. Tämä jotenkin antaa paskan asenteen tyypistä.
Liika kertominen ja kuvailu biossa. ”Show, don’t tell”
Kalju, tatuoinnit, tötteröparta leuassa ja lihasten pullistelut. Yök
Mies jolla on lapsi. Hyi helvetti. En ikinä ottaisi tuollaista miestä itselleni. Vihaan lapsia.
Naisella:
Ripsipidennykset
Tekokynnet
Tissivako esillä
Fitnes-salikuvat
Peppu-peilikuvat
Kaveriryhmäkuvat päät yhdessä, skumppalasien kanssa
Voimakas meikki ja kulmakarvat
Pikkukoira
Kuvat jonkun miehen kanssa
Työvaatteet
Hattu päässä
Sisustuskuvat
Duckface
Ylipaino
Otsarypyt
Naisilla:
- lihavuus
- varoitusvärit tukassa
- miehiä tai lapsia kuvissa
- ei kuvaa ollenkaan tai jotain mukasyvällisiä kukkaketoja ilman kuvaa itsestä (perusoletus että joko feikkiprofiili tai semmoinen suohirmu että tinder menisi pilalle kuvasta)
- tatuoinnit
- enkunkielinen profiili kertoo että ei ole suomalaiset haussa
- pelkkiä hymiöitä sisältävä profiili taas sanoo että tuota panemalla saat syytteen vammaisen hyväksikäytöstä
- juu ja tupakka, alkoholi, baarit jne kuvissa on kanssa vähän niin ja näin
Eikö se ole nimenomaan hyvä molempien osapuolten kannalta, että ne turnoffit näkyvät jo profiilista? Säästyy molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti naisten harrastama ryhmäkuva jossa poseeraa 2-5 henkeä mukamas niin rentoina ja iloisina. Yleensä tässä on vielä joku siideripurkki mukana tai ollaan jossain pillunjakoristeilyllä. Hyi helvetti.
Minulla ei ole tuollaisia kuvia tinderissä enkä koskaan ole ollut missään p*llunjakoristeilyillä, mutta fb:ssä minulla on kuva illanvietosta kavereiden kanssa. Tarkoitetaanko tässä nyt sitä, että jos olen ollut istumassa iltaa kavereiden kanssa ja siitä on otettu muistoksi yhteiskuva, en kelpaa miehille? Onko kyse siis siitä, ettei saisi nähdä kavereita vai siitä, ettei tuollaisista tilanteista otettuja kuvia saisi laittaa tinderiin?
Vierailija kirjoitti:
Naisella:
Ripsipidennykset
Tekokynnet
Tissivako esillä
Fitnes-salikuvat
Peppu-peilikuvat
Pikkukoira
Työvaatteet
Hattu päässä
Sisustuskuvat
Duckface
Ylipaino
Otsarypyt
Se saakelin typerä perse edellä fitnessasento eli toinen jalka suorassa ja toinen koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti naisten harrastama ryhmäkuva jossa poseeraa 2-5 henkeä mukamas niin rentoina ja iloisina. Yleensä tässä on vielä joku siideripurkki mukana tai ollaan jossain pillunjakoristeilyllä. Hyi helvetti.
Minulla ei ole tuollaisia kuvia tinderissä enkä koskaan ole ollut missään p*llunjakoristeilyillä, mutta fb:ssä minulla on kuva illanvietosta kavereiden kanssa. Tarkoitetaanko tässä nyt sitä, että jos olen ollut istumassa iltaa kavereiden kanssa ja siitä on otettu muistoksi yhteiskuva, en kelpaa miehille? Onko kyse siis siitä, ettei saisi nähdä kavereita vai siitä, ettei tuollaisista tilanteista otettuja kuvia saisi laittaa tinderiin?
Kauniimminkin olisi voinut asian ilmaista, mutta tarkoitti varmaan sitä, että joillakin tuollainen ryhmäkuva voi olla ainoa kuva Tinderissä (tai monikossa: profiilissa vain ryhmäkuvia). Vaikeaa siinä sitten arvailla, kelle on painamassa sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniimminkin olisi voinut asian ilmaista, mutta tarkoitti varmaan sitä, että joillakin tuollainen ryhmäkuva voi olla ainoa kuva Tinderissä (tai monikossa: profiilissa vain ryhmäkuvia). Vaikeaa siinä sitten arvailla, kelle on painamassa sydäntä.
Miksi sitten ei vain sanottu, että ryhmäkuva ainoana kuvana? Miksi puhuttiin jostain rentoudesta ja p*llunjakoristeilyistä?
Missäpäin vaikutat
Lähetkö sufeelle
Saako soittaa
Juurikin tuo kaljatölkki kädessä sekä rööki huulessa.. ja ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella:
Ripsipidennykset
Tekokynnet
Tissivako esillä
Fitnes-salikuvat
Peppu-peilikuvat
Pikkukoira
Työvaatteet
Hattu päässä
Sisustuskuvat
Duckface
Ylipaino
OtsarypytSe saakelin typerä perse edellä fitnessasento eli toinen jalka suorassa ja toinen koukussa.
Fitnesskuvista en tiedä, mutta kyllä minulla kaikissa seisaaltaan otetuissa kuvissa on toinen jalka suorana ja toinen koukussa. Olisi aika typeän näköistä, jos molemmat jalat ovat suorana tai koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ei vain sanottu, että ryhmäkuva ainoana kuvana? Miksi puhuttiin jostain rentoudesta ja p*llunjakoristeilyistä?
En tiedä, ehkä jotkut eivät saa viestejään toisin ilmaisemalla perille. Täällä on niin paljon törkyviestejä, että olen jo kai turtunut. t. se, joka veikkasi ryhmäkuvien ärsyttävän
Lippis 40-vuotiaalla. Lippis väärinpäin.
Ei sinänsä turn-off, mutta miksi joka toisella miehellä on laskettelu- tai lumilautailukuva? Tai sitten sukellus. Parhaassa tapauksessa molemmat.
omat turnoffit lisäksi
tuijotuskuvat ilman hymyä
viisi kuvaa identtisellä ilmeellä
huumattu tiikeri -kuvat
suttuiset räpsyt
kuvat ylä- ja keskivartalosta ilman kasvoja
lisäksi profiilit joissa ei ole mitään tekstiä.