Täydelliset turn offit Tinderissä (lista)
Oma listani miehistä:
Rööki huulessa
Viinapullo/kaljatölkki kädessä
Tahallisen tyhmät irvistykset / ilmeet
Pelleily aurinkolasit
Lävistykset naamassa
Venytetyt korvareiät
Ns. pujoparta tai pllukarvoilta näyttävä pitkä parta
Lyhytlippainen lippis otsalle nostettuna
Hihattomat paidat
Tribaalitatskat
Suomileijona-korut
Naamiaisasut/polttariasut (esim. miehillä napapaidat, peruukit jne.)
Peliluurit päässä, koneella otettu kuva
Ei kuvaa ollenkaan :D
Naismaiset poseeraukset
Duckface
Monta kuvaa esim. moottoripyörästä/traktorista/kelkasta tms.
Rastat / pitkät hiukset / muuten epäsiisti tukka
Mites muilla?
Kommentit (63)
Minun mielestäni on koomista, että Suomileijona-koru koetaan näinkin negatiivisena asiana. Kuitenkin Yhdysvaltain lipun omaava vaatekappale koetaan parempana asiana. Aion pitää leijonakorua päällä, haukuitte minua sitten juntiksi tai ette.
Miksi ei voi sanoa mitä haluaa? Typeriä jotkut turn offit.
+
-lapsi kuvassa
-aurinkolasit
-näytetään keskaria (wtf, oikeasti?)
-kalju
-ylhäältä päin otettu heruttelupose
-vatsalihaspose
Mulle kyllä kävis venytetyt korvalehdet.
Naisista voisi mainita pläskit jotka ottaa aina yläviistosta kuvan ettei näyttäisi niin lihavalta. Duckfacet ja perspitkällä peilin edessä posettelut, tissivakoheruttelut. Sukupuolesta riippumatta äärimmäisen noloja nää kaikenlaiset peilin edessä otetut kännykkäkuvat, etenkin missä luuri peittää puoli naamaa ja intensiivinen tuijotus siihen näyttöön.
Musta alkaa tuntua että ihan mikä vaan tinderissä on total turn off.. Kuka sieltä edes mitään järkevää löytääkään? T. Nyt vähän pessimistisellä tuulella... :S
Naisilla...
- laskettelukuvat
- jooga-asennot aurinkorannalla, käsillä seisonta ihan missä vaan
- känni-/tupakkakuvat
- liian kaunis nainen
- klassinen pukeutumistyyli
- lihavuus
Naisista:
FM, KTM, Rak.insAKM, MBA yms koulutuksen tai työpaikkansa hehkutus. Olen itsekin korkeasti koulutettu, muttei se määrittele minua ihmisenä.
Pituuden ilmoittaminen, silloin kun ollaan yli 170cm ja kuvitellaan olevansa saatanan pitkä. Olen itse yli keskivertomitan, eikä seuranhaku ole minulle senttipeliä.
Kuvat lapsista. Niistä voi toki mainita, mutta mielestäni niiden kuvien paikka ei ole tässä.
Useampi kuva lemmikeistä. Lemmikkihörhöt ei nappaa mua.
Pelkästään englanninkielinen profiiliteksti. Osaan kyllä kieliä, mutta ilmeisesti et siis hae suomenkielistä seuraa?
Ryhmäkuvat, joista ei tiedä kuka niistä seuraa hakee. En rupee arpomaan oletko sinä se porukan nätein vai et.
Kuvat joissa alkoholia/otettu baarista. En ole raitis, mutta näissä ei vaan ole mitään tyyliä.
Huumorikuvat joissa väännellään naamaa irvistellään tms hassuttelukuvat. Hymy kaunistaa rumaakin naamaa.
Lisää... Tahdon purkaa vtutustani kelvollisten miehien puutteesta...
Ap
Kyllä välillä tulee ihan myötähäpeä. Ihanko tosi joku nainen pyyhkäisee oikealle, jos äijä näyttää keskaria tai ottaa typeriä "huumorikuvia" sellaiset Petri Nygård -aurinkolasit päässä ja hyvässä lykyssä samaan kuvaan mahtuu rööki huuleen ja kaljatölkki käteen!? Siis näitä tulee todella usein vastaan :D tai jotain ihmeellisiä edestä päin otettuja kuvia, missä kuvakulma ei imartele yhtään... Tai salamalla peilin kautta kuva!? Jessus, mikä ihmisiä vaivaa!? Pääseekö ne treffeille??
Ukko35 kirjoitti:
Naisista:
FM, KTM, Rak.insAKM, MBA yms koulutuksen tai työpaikkansa hehkutus. Olen itsekin korkeasti koulutettu, muttei se määrittele minua ihmisenä.Pituuden ilmoittaminen, silloin kun ollaan yli 170cm ja kuvitellaan olevansa saatanan pitkä. Olen itse yli keskivertomitan, eikä seuranhaku ole minulle senttipeliä.
Kuvat lapsista. Niistä voi toki mainita, mutta mielestäni niiden kuvien paikka ei ole tässä.
Pelkästään englanninkielinen profiiliteksti. Osaan kyllä kieliä, mutta ilmeisesti et siis hae suomenkielistä seuraa?
Ryhmäkuvat, joista ei tiedä kuka niistä seuraa hakee. En rupee arpomaan oletko sinä se porukan nätein vai et.
Kuvat joissa alkoholia/otettu baarista. En ole raitis, mutta näissä ei vaan ole mitään tyyliä.
Huumorikuvat joissa väännellään naamaa irvistellään tms hassuttelukuvat. Hymy kaunistaa rumaakin naamaa.
Mulla englanniksi teksti. Pääasiassa paremmin mätsää jutut yhteen ulkomaalaisten kanssa, joten en halua että he swaippaavat vasemmalle ainakaan sen takia, etteivät ymmärtäneet tekstiä (minulle on teksti tärkeä myös). Ne suomalaismiehet sitten laittavat viestiä, joilla on riittävästi itsetuntoa. Tosin monesti minua ei edes suomalaiseksi aina ymmärretä, koska nimeni ei siltä kauheasti kuulosta.
Mikään kohta ei osunut.
Mies jolla 24 treffit tinderistä tänä vuonna
Vierailija kirjoitti:
Oma listani miehistä:
Rööki huulessa
Viinapullo/kaljatölkki kädessä
Tahallisen tyhmät irvistykset / ilmeet
Pelleily aurinkolasit
Lävistykset naamassa
Venytetyt korvareiät
Ns. pujoparta tai pllukarvoilta näyttävä pitkä parta
Lyhytlippainen lippis otsalle nostettuna
Hihattomat paidat
Tribaalitatskat
Suomileijona-korut
Naamiaisasut/polttariasut (esim. miehillä napapaidat, peruukit jne.)
Peliluurit päässä, koneella otettu kuva
Ei kuvaa ollenkaan :D
Naismaiset poseeraukset
Duckface
Monta kuvaa esim. moottoripyörästä/traktorista/kelkasta tms.
Rastat / pitkät hiukset / muuten epäsiisti tukkaMites muilla?
ap:n naama ja ap:n läpät.
Vierailija kirjoitti:
Mikään kohta ei osunut.
Mies jolla 24 treffit tinderistä tänä vuonna
Jaa, no sen takia varmaan treffeille oletkin päässyt :D nää mitkä itkee täällä, kun matcheja ei tule eikä treffeille pääse ovat varmaankin noita edellä mainittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Naisista:
FM, KTM, Rak.insAKM, MBA yms koulutuksen tai työpaikkansa hehkutus. Olen itsekin korkeasti koulutettu, muttei se määrittele minua ihmisenä.Pituuden ilmoittaminen, silloin kun ollaan yli 170cm ja kuvitellaan olevansa saatanan pitkä. Olen itse yli keskivertomitan, eikä seuranhaku ole minulle senttipeliä.
Mulla englanniksi teksti. Pääasiassa paremmin mätsää jutut yhteen ulkomaalaisten kanssa, joten en halua että he swaippaavat vasemmalle ainakaan sen takia, etteivät ymmärtäneet tekstiä (minulle on teksti tärkeä myös). Ne suomalaismiehet sitten laittavat viestiä, joilla on riittävästi itsetuntoa. Tosin monesti minua ei edes suomalaiseksi aina ymmärretä, koska nimeni ei siltä kauheasti kuulosta.
Oletko nussituttanut itseäsi paljon arapeilla ja turkkilaisilla? Olet jopa päässyt pari kertaa britin säkin päälle pomppimaan?
Aika pienissä piireissä taidat sitä Tinderiä käyttämään :D. Siellä on kyllä aika paljon muitakin kansallisuuksia ;). Menikö tunteisiin?
Suommmi ensin -tinderissä on vain perunasäkin näköisiä epämiehiä.
Ihan samat mullakin.
Itse ilmoitan piruuteni, en siksi, että kuvittelen olevani saatanan pitkä, vaan koska se on ptuuteni eikä sitä voi kuvista päätellä.
Irvistyskuvat on kyllä pahimpia turn offeja. Mikä ihme niiden pointti on?
Sitten kerran tuli sellanen profiili vastaan, jonka kuvassa tanakanpuoleinen mies istuu alasti vihaisen näköisenä puuceessa, kasvoilleen maalattuna black metal -maski ja mikä parasta, huussin ikkunasta toimitusta seuraa toinen samanlainen vihainen bläkkisnaama.
Juu en painanut sydäntä.
Autot ja pätkät. Tehostus niillä. Pienimunaisen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla...
- laskettelukuvat
- jooga-asennot aurinkorannalla, käsillä seisonta ihan missä vaan
- känni-/tupakkakuvat
- liian kaunis nainen
- klassinen pukeutumistyyli
- lihavuus
Mitä tämä tarkoittaa? Jos minulla sattuu olemaan kuvassa tavallinen kauluspaita tai poolo, niin se on turn off?
- pelkkä pituus esittely tekstissä
- elämänkoululaisuuden mainitseminen
- vain englanninkielinen teksti
- henkilöt jotka luettelee mikä heille kelpaa
- kuvia joissa näkyy nainen tai lapsi
- titteleillä elvistely
- kännäily kuvat
- kuvat viime vuosituhannelta mitkä ei täsmää ikään.
Haluan saman listan naisista, kiitos.