Minun eteisen lattia on likainen.
Imuri on rikki koska se ei ime roskia sisäänsä vaan vain siirtää niitä lattialla edessään ei se toimi pitäisi korjauttaa se tai ostaa uusi ei minulla ole varaa uuteen imuriin ja ihmiset ovat vihaisia pakottavat minut imuroimaan aina käydessäni siellä ja sitten suuttuvat kun imurin ei toimi huutavat minulle paljon että minä menetän kotini ei ole varaa uuteen imuriin koska on paljon laskuja maksettavana on paljon velkaa eikä mistään tule rahaa ei ole moneen kuukauteen tullut rahaa kohta minulta tullaan hakemaan tavarat kotoa laskujen velkojat tulevat vievät kaikki tavarat pois vaatteetkin päältä sitten minä joudun kadulle asumaan miten siellä pystyy talvella asumaan kun ei ole edes vaatteita päällä mitä teen on roskia lattioilla imurin ei toimi paljon laskuja ei rahaa eikä ruokaa mitä teen miten pärjään kadulla tavarat viedään pois kadulle joudun asumaan miten kadulla asutaan
Kommentit (9)
Hohhoijaa. Vaihda täysinäinen pölypussi uuteen tampio.
eituollaistasölpötystälueerkkikäänkoitapaselvitäjayritäaamullauudestaan
Hae sossusta tukea imurin ostoon ja muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Vaihda täysinäinen pölypussi uuteen tampio.
Ei se auta koska siinä on tyhjä pölypussi mutta se pölyimuri ei vain toimi ei se toimi.
Vierailija kirjoitti:
Hae sossusta tukea imurin ostoon ja muuhunkin.
Ei ne anna tukea koska minulla on laskuja maksamatta minä joudun kohta kadulle asumaan ne sanovat siellä Pate on soittanut niille että hän järjestää minut kodittomaksi hän on minulle hurjan vihainen tyly paha mies antaa minulle turpiin piiskaa ja selkään hakkasi minut pahasti perjantaina en pysty kävelemään koska Pate hakkasi minut mahaan sattuu liikaa imuri ei toimi täällä on pimeää ja niin kylmää pian ne tulevat viemään minun tavarat pois kadulle joudun miten pärjään maha on kipeä joka paikkaan sattuu Pate hakkasi minut en saa apua kuolen kadulle yksin
Voisin lahjoittaa sinulle välimerkkejä?