Minkä auton laittaisit nyt, jos sinulla olisi n.20000e rahaa?
Kommentit (60)
Toyota aygo tai kia picanto ja loput sijoittaisin tai säästäisin.
Minulla on yli sata tuhatta tilillä ja sijoituksissa, mutta en näe yhtään järkevää syytä käyttää edes osaa siitä autoon.
No oma autoni on reilusti kalliimpi, kun halvemmalla en mieluista löytänyt mistään. Tuskin siis nytkään 20 000e löytäisin mitään.
Siihen hintaan kyllä saa ja pitääkin olla jo sellainen, ettei siinä ole mitään kuntoon laitettavaa enää, vaan että kaikki siinä pelaa niinkuin pitääkin.
Mercedes Benz GLA:n. Sellaisen ostankin seuraavaksi, kunhan tuo nykyinen Mersu tulee tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yli sata tuhatta tilillä ja sijoituksissa, mutta en näe yhtään järkevää syytä käyttää edes osaa siitä autoon.
Kalliossa asuvan punaviherpiiperön tarpeet on vänän toisenlaiset kuin maaseudulla asuvan.
"Laittaisit"? Ostamisesta oli kai kyse...
Jos minulla olisi vain 20000 euroa rahaa, miettisin vielä parjäisinkö mitenkään ilman autoa. Jos en, niin kokonaiskustannuksiltaan halvin mahdollinen auto.
Vierailija kirjoitti:
Se ettet kykene asettumaan kenenkään muun asemaan johtuu vain ja ainoastaan omasta ahdaskatseisuudestasi.
Vähintään tuplat, mielellään triplat niin sit alkaa löytymään sopivia autoja.
laittaisin sen katolle killumaan. Kahdellakymmenellä tuhannella varmaan sais pekkaniskan ukot nostamaan jonkun -97 mazda 323.sen vaikka mihin.
Kyllä toi mun viiden tonnin pieni autoni käy ja kukkuu ja enempää en autoon sijoita. Ei ole tarvinnut korjauttaa, Suomessa auto on huono sijoitus. Autovero pois, vero polttoaineesta pois - heti ostan uuden auton..vaan eipä taida sitä päivää tulla.
Parinsadan ritsa ja loppurahoilla subbareita, poppikoneita sekä karvanoppia!
Käytettyä en osta ja ton hintanen uusi - ei tolla rahalla kunnollista saa.
Kyllä seonsellanen biimeri minkä kehtais tuunata, tuunaamattomana ei kehtais:D
Niille löytyy aina ostajia sittenkun haluaa siitä eroon, luulis kymppitonnilla jonkinlaisen saavan ja loput rahat tuunauksee?