Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasteni isä rämpi luokseni yöllä

Vierailija
26.11.2017 |

On erottu kaksi vuotta sitten. Päätti kuitenkin kännipäissään tulla luokseni. Hänellä on avaimet koska on täällä välillä lasten kanssa. Tunki viereeni ja alkoi kosketella, ihan paniikissa heräsin ja potkin miestä. No siitä alkoi vuodatus miten on ikävä... lopulta annoin nukkua vieressä, kun niin kerjäsi.

Aamulla heräsin kun silitti hiuksia! Oli keittänyt kahvia ja tehnyt aamupalaa. Mitä helevettiä!?

Ensinnäkin törkeää olettaa että saa koskea. Toisekseen hirveää koska olen edelleen ihan rakastunut häneen, mutta hän on surkea mies.

Kannattaako edes harkita?

Erottiin koska hän oli kavereiden kanssa enemmän kuin meidän, jäi baarista kavereille ja ties minne yöksi, tuhlasi rahaa ja oltiin hänelle vain ihmisiä muiden joukossa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tänään ollut paljon samanlaisia aloituksia

Vierailija
2/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanu piparia niin olis ollu win win tilanne.Nyt saat nipottajan maineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä aloitus on kyllä totta. En antanut, koska selkeästi oletti että suostun. Varmaan tietää että olen edelleen rakastunut häneen... Vaikka yritän ettei sitä huomaisi. Mikä on järkevää?

Ap

Vierailija
4/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hänessä oot rakastunu? Mies ei kuulosta kovin sitoutuneelta eikä vastuuntuntoiselta.Ei hyvä.Kun on lapsiakin niin mieheltä on oikeus odottaa enempään.

Vierailija
5/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota miestä takaisin. Eivät ne muuttu vaikka miten toivoisit.

Vierailija
6/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan sulla oli samanlainen avaus parisen viikkoa sitten. Kyllä kannattaisi pitää ainakin muutamaa kuukautta väliä näillä.

Vierailija
7/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hänessä oot rakastunu? Mies ei kuulosta kovin sitoutuneelta eikä vastuuntuntoiselta.Ei hyvä.Kun on lapsiakin niin mieheltä on oikeus odottaa enempään.

Ulkonäköön, huumoriin, kosketukseen, avoimuuteen, sosiaalisuuteen, siihen millainen isä hän on silloin kun ilmestyy paikalle, sanoihin joita hän puhuu minulle. Siitä miten hän haluaa minua edelleen ja on aina halunnut. Herrasmiesmäisyyteen, silloin kun on sillä tuulella. Hymykuoppiin, siihen miten hän pyyhkii kyyneleet ja pitää kädestä. Hymyyn, silmiin, siihen miten hän nauraa lastemme kanssa vedet silmissä. Harmi ettei me riitetä hänelle.

Ap

Vierailija
8/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi oli asiasta, kun heräsi aamulla samasta sängystä lasten isän kanssa.

Vierailija
9/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jospa se mies onkin kehittynyt & kypsynyt siellä maailmalla kasvaessaan?

Vierailija
10/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mun aloitus. Joskus ehkä vuosi sitten kirjoitin tästä, kun vähän sama tapahtui silloin. Sain ohjeita täältä, että avaimet pois mieheltä.. Mutta käytännössä se ei toimisi meillä. Ja en ehkä halua. Olen niin rakastunut edelleen.

Olen ihastunut välissä pari kertaa, mutta se menee aina alle kuukaudessa ohi..

Ap

Vierailija
11/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, olette eronneet mutta lasten takia hänellä vielä sun luokse avain?! No justiin! Mitä sitten ihmettelet jos kömpii luoksesi millon vaan pillun toivossa? Turha valittaa täällä tai missään muuallakaan kun hänellä kerta on vielä sun luo avain! Miksi niin?? Turha selittää lasten vuoksi. Jos et äijää sinne halua, ota avain pois eläkä vingu! Kyllä hän lapsiaan näkee oli avain tai ei, jos kunnon isä on!

Vierailija
12/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies on mihinkään muuttunut tai muuttuu ikinä.. mutta mietin voisinko kestää sen. Inhosin sitä epäluotettavuutta. Mutta jos meillä olisi täysin omat rahat ja en olettaisi enää mitään. Että voisinko elää niin, että tiedän hänen välillä häviävän. Ei tule sovittuihin juhliin/ jää baarista jonnekin.

Ei tämäkään elo kivaa ole. Lapsille 85% pitää lupaukset.

Ap

Vierailija
13/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Miksi ole renttuun rakastunut ? Vai onko pelko ettet muualta munaa saa tarvittaessa??

Vierailija
14/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee lapsia päiväkodista ja tulee tänne. Paljon helpompi lapsille, kuin lähteä hänen pieneen poikamiesboxiin kaupungin toiselle puolelle. Ja minusta on ihanaa tulla kotiin, kun lapset on täällä, ja saavat nukkua omissa huoneissa.. vs poikamiesboxin vuodesohvalla....

Ap

Vierailija
15/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli exä tulee luoksesi pyytämättä ja kysymättä silloin kun ei muualta saa. Miksi ihmeessä suostut tuollaiseeen?

Vierailija
16/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! Miksi ole renttuun rakastunut ? Vai onko pelko ettet muualta munaa saa tarvittaessa??

No en tiedä. Nuo ihastukset eivät ole olleet renttuja, mutta ihastus on lakannut.

Lasten isässä on sellaista hyväntahtoisuutta mitä harvassa on. Hän on vilpitön eikä ajattele pahaa muista ihmisistä.

Olen hyvästä perheestä ja elämäni on aina ollut melko hyvää, ja verrattain helppoakin, joten kai tämä on se pakollinen haaste...

Ap

Vierailija
17/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön, huumoriin, kosketukseen, avoimuuteen, sosiaalisuuteen, siihen millainen isä hän on silloin kun ilmestyy paikalle, sanoihin joita hän puhuu minulle. Siitä miten hän haluaa minua edelleen ja on aina halunnut. Herrasmiesmäisyyteen, silloin kun on sillä tuulella. Hymykuoppiin, siihen miten hän pyyhkii kyyneleet ja pitää kädestä. Hymyyn, silmiin, siihen miten hän nauraa lastemme kanssa vedet silmissä. Harmi ettei me riitetä hänelle.

Ap

Voi luoja mitä paskaa!

Vierailija
18/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön systeemi! Mua ihan etoo tuollainen ukko joka yrittää eksältä, lastensa äidiltä, pillua kun ei muualta satu saamaan! Yäk, miten iljettävä. mutta ai niin, avain pitää kuitenkin olla Rakkauden tähen :D :D HEH HEEEE, en ymmärrä mikä on sitten ongelmana?! jos kerran avain saa hänellä olla ja näin ollen kömpii asuntoon milloin vaan, mitä ap valittaa kun on tähän systeemiin suostunut!

Vierailija
19/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli exä tulee luoksesi pyytämättä ja kysymättä silloin kun ei muualta saa. Miksi ihmeessä suostut tuollaiseeen?

No ei saa minultakaan. Kerran on aiemmin tullut.. eli ei varsinaisesti mikään tapa ole.

Ap

Vierailija
20/41 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tosiaan normaalisti tule tänne öisin! Ja päivisinkin aina sovitusti. Mutta meni hankalaksi hakea aina avaimia työpaikaltani yms. Niin päädyttiin avaimiin, ja ne vaan jäi hänelle...

Tietenkin olisi eri, jos minulla olisi uusi mies. Mutta juuri nyt ei ole kiinnostusta uusiin... Olen kyllä käynyt treffeillä yms. Mutta näen kaikissa heti vikoja.

Ap