Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitätkö yhdynnässä lantionpohjan lihaksia vai pidätkö rentona?

Vierailija
26.11.2017 |

Otsikossa tulikin kysymys ^^

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä niitä puristelen. Eli jännitän, rentoutan, jännitän, jne.

Vierailija
2/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä otan torkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän aina, koska muuten pelkään ettei tunnu lainkaan. Oon aika iso sieltä (ikinä ei oo tullut liian isoa vastaan) mutta kun jännitän paikkoja, niin miehet kehuvat kuinka hyvältä ja tiukalta tuntuu.

Vierailija
4/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän, kun mies liikkuu ulospäin.

Eli ikäänkuin "lypsän"

Vierailija
5/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä iso niin pitää keskittyä lähinnä olemaan rento... Yleensä kyllä puristelen mielelläni, varsinkin jos olen itse päällä. Riippuu myös asennosta että mikä tuntuu sillä hetkellä hyvälle.

Vierailija
6/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän kun mies työntää sisään ja rentoutan kun vetää ulos.

Vierailija
7/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentona

Vierailija
8/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen.

Vierailija
9/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristellen

Vierailija
10/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä otan torkut.

Mä taas orkut.

Eli jännittelen.

Vierailija
11/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silleen supistelen miehen liikkeitä mukaellen. Mies tykkää siitä "lypsämisestä" kuin hullu puurosta ja samalla saan varmemmin itsekin orgasmin.

Vierailija
12/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa pakko jännittää koko ajan kun muuten ei tunnu missään. Kolleegan kanssa rentoutan sisääntyönnön aikana koska hänellä on tosi iso ja puristan kun vetää ulospäin. Saan ihan tajuttomia orgasmeja sarjassa. Oma mies on kiimasta sekaisin kun saa katsella vieressä.

Vierailija
13/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jännitin tahallani kun tapailemani mies yritti sisään, selvästi ihmetteli, että miksi se ei nyt mene sinne. Yritti väkisin runnoa ja lopulta armahdin poloisen. Tyyppi oli muutenkin pihalla, klitoriksen sijainti oli tälle täysi mysteeri ja kuukautisasioista puhuminen aiheutti äijässä lällättelykohtauksen. Kiihotun helposti ja heebo oli sängyssä pitkän matkan päässä ja sormella otti kosteutta ja pyyhki sitä reisiini. Ajattelin, että tulipa tällaistakin koettua.

Outo tyyppi. Ja useamman naisen kanssa oli kuitenkin seurustellut, no se selvisi, miksi eivät kestäneet. Kiitos kun sain avautua.

Vierailija
14/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu naiset, herätitte mun kalun mikä oli ollut nukkumassa koko päivän. Taas alkaa kiimassa kärvistely.

Vierailija
15/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jännitin tahallani kun tapailemani mies yritti sisään, selvästi ihmetteli, että miksi se ei nyt mene sinne. Yritti väkisin runnoa ja lopulta armahdin poloisen. Tyyppi oli muutenkin pihalla, klitoriksen sijainti oli tälle täysi mysteeri ja kuukautisasioista puhuminen aiheutti äijässä lällättelykohtauksen. Kiihotun helposti ja heebo oli sängyssä pitkän matkan päässä ja sormella otti kosteutta ja pyyhki sitä reisiini. Ajattelin, että tulipa tällaistakin koettua.

Outo tyyppi. Ja useamman naisen kanssa oli kuitenkin seurustellut, no se selvisi, miksi eivät kestäneet. Kiitos kun sain avautua.

Siis yrittikö se äijä raiskata sut vai mitä helvettiä?

Vierailija
16/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisääntyönnössä puristan ikään kuin syvemmälle.

Vierailija
17/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yrittikö se äijä raiskata sut vai mitä helvettiä?

Ei yrittänyt, ihan suostumuksellisesti seksinharrastusyrityksestä oli kyse. Tyyppi oli vain pihalla ja itseäni tilanne vain huvitti, joten tein källin.

Vierailija
18/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu naiset, herätitte mun kalun mikä oli ollut nukkumassa koko päivän. Taas alkaa kiimassa kärvistely.

No sä et paljon tarvinnut, herttinen.

Vierailija
19/19 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että suhtaudut asiaan noin. Minua hävetti tuon kanssa olla sängyssä, mietin koko ajan mitä minusta ajattelee se seuraava rouvaehdokas. Vaikka kai se on selvää, ettei tuollainen opettamallakaan parane, huononee entisestään.

Jos olet kuullut metsästä outoa kiljuntaa yössä, se olen ollut minä, epätoivon hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi