Mies jauhaa ensirakkaudestaan - olenko vain järkivalinta?
Mulla vähän samat fiilikset miehen ensirakkaudesta. Asiaa ei auta se, että mies on muutaman kerran todennut "ensirakkauden olevan ainutlaatuista" tmv. En ole viitsinyt sanoa että itselleni se ei ole ollut :D Minulla siis takana muitakin suhteita, mutta pidän miestä ylivoimaisesti parhaampana suhteena, niin kuin mielestäni pitääkin.
Ärsyttää, kun tuntuu että olen kaikille miehilleni ollut se järkivalinta "hullun eksän" jälkeen. Minulle aina jauhetaan, kuinka olen koko paketti jne (täysjärkinen, nätti, hyvästä perheestä) mutta selvästi se "intohimoinen ensirakkaus" on kuitenkin se suhde mitä sitten kiikkustuolissa muistellaan. Kun oli sitä INTOHIMOA (eli täysin turhaa draamaa ja riitoja, kun tunne- tai muitakaan taitoja ei yllättäen teini-ikäisenä ja vähän sen jälkeen juuri ollut suhteen kummallakaan osapuolella).
Itse en juuri romantisoi teinisuhteitani. Ne olivat toki tärkeitä ja tunteet silloin isoja, mutta iso osa siitä INTOHIMOSTA johtui ainakin omalla kohdalla vain omasta epävarmuudesta ja hyväksynnän tarpeesta yhdistettynä nuoruuden yleiseen epävakauteen.
Muita, joita ensirakkaudesta jauhaminen ärsyttää?
Kommentit (14)
Jos mies (tai nainen) on tosiaan noin tollo ja puhuu koko ajan teinirakkaudestaan niin puolison tunteet viilenee aika nopeasti. Kohta se tyyppi huomaa olevansa ex ja voikin alkaa puhua kaipaavasti sinusta sille seuraavalle tyyliin "voi miksi en ajoissa tajunnut kuinka hieno ihminen ex olikaan". Ja kohta on taas uudestaan ex.
Joitain ei vaan voi auttaa. Sun mies on tollo.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sanomalla tajua niin kerro sinä omasta ensirakkaudestasi ja väritä sitä samalla tavalla. Jos edelleenkään tajua niin vaihda miestä.
En haluaisi alkaa pelaamaan mitään pelejä, vaikka sinänsä vinkki voisi toimiakin.
Ehkä tässä eniten kaivelee se, että kyseessä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Saisinpa kerrankin olla se intohimon ja hullun rakkauden kohde, enkä aina vain se "vaimomatsku" niiden intohimosuhteiden jälkeen. Tuntuu, että täytän miesten elämässä jotain roolia, eikä minua kohdata itsenäni vaan The Hyvänä Tyttöystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sanomalla tajua niin kerro sinä omasta ensirakkaudestasi ja väritä sitä samalla tavalla. Jos edelleenkään tajua niin vaihda miestä.
En haluaisi alkaa pelaamaan mitään pelejä, vaikka sinänsä vinkki voisi toimiakin.
Ehkä tässä eniten kaivelee se, että kyseessä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Saisinpa kerrankin olla se intohimon ja hullun rakkauden kohde, enkä aina vain se "vaimomatsku" niiden intohimosuhteiden jälkeen. Tuntuu, että täytän miesten elämässä jotain roolia, eikä minua kohdata itsenäni vaan The Hyvänä Tyttöystävänä.
T ap
Törkeetä käytöstä mieheltä.
Toisaalta saattaa kaipailla nuoruuttaan muutenkin.
Kyllä siinä se joku juttu kuitenkin aina on, minkä takia ei oikein nappaa vaikka puheiden mukaan olisi miten täydellinen järkivalinta, mitä ei vaan kehdata sanoa suoraan.
Kyllä siinä vaimomatskuus karisee, jos lukuisten teinisuhteiden jälkeen lähdet kävelemään parhaasta suhteestasi, palstamammojen yllytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä se joku juttu kuitenkin aina on, minkä takia ei oikein nappaa vaikka puheiden mukaan olisi miten täydellinen järkivalinta, mitä ei vaan kehdata sanoa suoraan.
Todennäköisesti se "hullu ex" oli hoikka ja seksikäs kun taas järkivalinnat isoja tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten haluaa kuitenkin ehdottomasti olla kanssani? Saisi kyllä muitakin (kuten minäkin).
T ap
Alat vaan kilaroimaan sille asioista niin on taas intohimoista ja hullua