Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollanti ei ole sivistysvaltio

Vierailija
26.11.2017 |

Osui vaihtolennot sinne viime tiistaina. Kentällä oli tutkaongelma, jatkolento ei lähtenyt, piti jäädä yöksi. Henkilökuntaa ei juuri ollut, ne muutamat tosi ilkeitä. Securitypoika suorastaan vittuili.
Monta tuntia jonotusta lipun vaihdon takia. Ei hotellivoucheria, ei ruokaa, ei mitään. Schipholin facebooksivulta näki että moni muukin oli pettynyt. Joltain oli turvatarkastuksessa kadonnut omaisuutta. Karmea paikka. Luulin että suomalaiset on mörköjä, mutta tiukan paikan tullen hollantilaiset on pahempia. Kentän ongelmat ollut siellä tiedossa, mutta niille ei tehdä mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanti on sivistysvaltio. Ymmärrän kateuttasi.

Vierailija
2/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vetäisi johtopäätöksiä yhden kiireisen lentokentän henkilökunnan perusteella, varsinkin kun "kaikki menee pieleen". 

Itse seikkailen Schipholilla 4-6 x vuodessa (lennän 2-3 kertaa vuodessa Suomeen) ja aina olen saanut loistavaa palvelua. Kerran turvatarkastushemmo innostui mun insuliineista, kun sen äidillä oli samat :D 

Se on kyllä totta, ettei hollantilaisten kanssa välttämättä tapahdu. Kovin ne on ystävällisiä ja auttamishaluisia, mutta se, että asioille tehtäisiin jotain, katoaa sen kaiken höpinän alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä jossain läävässä joka on oikeasti kaukana sivistysvaltiosta.

1st world problems... Toivottavasti sinua epäillään joskus huumeiden salakuljetuksesta filippiineillä.

Vierailija
4/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa, kun ei ollut voucheria.

Vierailija
5/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu täällä meillä on HUIPPUA verrattuna monessa muussa maassa. Asuin muualla euroopassa 18v. On mihin verrata. Suomessahan sitä aina haukutaan, ottaa todellakin päähän.

Vierailija
6/6 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

some cheese with the whine?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän