Mistä syystä otit itsellesi ”toisella kierroksella” olevan puolison?
Kommentit (15)
Me ollaan molemmat. Kummankin ensimmäinen puoliso muutti mieltään lapsiluvusta. Meillä keskenään on ollut ihan päivänselvää.
varmaan ihan samasta syystä, mistä puoliso yleensäkin otetaan. Olisko rakastumisella jotakin tekemistä asian kanssa? Mulla on lapsia, olen oollut aiemmin naimisissa ja eronnut. Puoliso on ollut naimisissa ja eronnut, on lapseton. Yhteisiä lapsia ei ole, eikä niitä ole tarkoitus hankkia.
Varmempi valinta. Edellinen otti riskin "lastentaudeista", ihan kuten autonostaja joka ei osta uusinta mallia vaan odottaa ekaan faceliftiin.
En saanut ketään ikäistäni ja tämä nykyinenkin on yli 20 vuotta vanhempi. Pakko tyytyä, kun lapsia halusin kuitenkin.
Vahvan kemian vuoksi. Tavattiin yli 40 v eikä olla pystytty pitämään näppejä erossa toisistamme. Mies on jo kolmannella kierroksella, minä ensimmäisellä. Ikäeroa siis vain 4 vuotta silti, jotkut ehtivät enemmän kuin toiset.
En suhtaudu asiaan konservatiivisesti siten, että olisi jotain "kierroksia". Ihmiset rakastuu, menee yhteen, eroaa, rakastuu, jne. En itsekään tiedä, monennellako "kierroksella" olen, ts. millaiset suhteet lasketaan "kierroksiksi" ?
Olemme molemmat olleet aikaisemmin naimisissa, mutta lapsia ei noissa liitoissa ollut. Olen itse leski ja mies oli lyhyen aikaa naimisissa mt ongelmaisen naisen kanssa. Molemmat halusimme hyvän ja turvallisen parisuhteen ja perheen, jossa lapsi. Sellainen meillä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
varmaan ihan samasta syystä, mistä puoliso yleensäkin otetaan. Olisko rakastumisella jotakin tekemistä asian kanssa? Mulla on lapsia, olen oollut aiemmin naimisissa ja eronnut. Puoliso on ollut naimisissa ja eronnut, on lapseton. Yhteisiä lapsia ei ole, eikä niitä ole tarkoitus hankkia.
Ihminen rakastuu monta kertaa elämässään. Ei kovin hyvä syy.
Naikkonen kaatuli niin kovasti kun mukulakivilläkin mieskohteensa perässä ravaa, nilkat, polvet hajosi sydämen lisäksi. Ei auttanut vaikka koogasta juoksi kampin kahvilan edustalle stalkkaamaan miesasiakasta kahvilassa.
Annnadulla itsensä tarkoaminenkaan ei auttanut, pois heitettiin.
Naikkonen kaatuli niin kovasti kun mukulakivilläkin mieskohteensa perässä ravaa, nilkat, polvet hajosi sydämen lisäksi. Ei auttanut vaikka koogasta juoksi kampin kahvilan edustalle stalkkaamaan miesasiakasta kahvilassa.
Annnadulla itsensä tarkoaminenkaan ei auttanut, pois heitettiin.
Koska ei ole vaihtoehtoja.
Haluaisin lapsen, mutta en löydä muita kuin eronneita isiä. Lapsettomat 30-vuotiaat sinkkumiehet ovat todellisia harvinaisuuksia. Mielummin löytäisin miehen jolla ei vielä lapsia ole, mutta ei sellaista löydy. Minulla kun on ikää jo 32, eli olen ensisynnyttäjäksi jo "vanha".
Rakastuttiin. Siinä se. Ihmiset tekee virheitä, eikä niitä tarvitse muistella. Ei edes niitä entisiä liittoja, korkeintaan ottaa opit mukaan, mitä tehdä eri tavalla että seuraava liitto onnistui paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole vaihtoehtoja.
Haluaisin lapsen, mutta en löydä muita kuin eronneita isiä. Lapsettomat 30-vuotiaat sinkkumiehet ovat todellisia harvinaisuuksia. Mielummin löytäisin miehen jolla ei vielä lapsia ole, mutta ei sellaista löydy. Minulla kun on ikää jo 32, eli olen ensisynnyttäjäksi jo "vanha".
et todellakaan ole liian vanha saamaan lapsia. älä heittäydy epätoivoiseksi.
Siksi että minä olin se ensimmäinen mutta mies tuli reissuillaan isäksi ja oli välillä (pakko) avoliitossa tuon persoonallisuushäiriöisen naisen kanssa, jolle ei lasta voinut yksin jättää. Kun mies sai lapsen mukaan niin otin sitten miehen takaisin ja teimme vielä kaksi lasta lisää. Muuten olisin kyllä ottanut ensimmäisellä kierroksella olevan. Ihmettelen ihan samaa minäkin että miksi lapseton mies tai nainen ottaa perheellisen uudeksi kumppanikseen. Parhaiten toimii uudet suhteet kun molemmilla lapset edellisestä suhteesta eikä tarvitse enää tehdä uuteen suhteeseen lapsia. Jos pariutuu uudestaan 50+ ikäisenä niin sitten ymmärrän kyllä nämä lapsellisten ja lapsettomien suhteet, kaikkihan eivät ajoissa löydä sopivaa puolisoa ja etenkin miehet tahtovat joutua isäksi sellaisten naisten lapsille, jotka eivät paljoa miesten mielipiteitä kysele.