Tykkäätkö jouluruuvista?
Onko kiva kun se kiristyy aaton lähestyessä? Meneekö viimein hermo ihan totaalisesti?
Kommentit (218)
Se on se pienen pieni ruuvi, joka hukkui Liisa Yrjänän juuri joululahjaksi saamasta lelusta. Jota ilman lelu ei toimi ja kaikkien Joulu on pilalla.
Mulla menee aina hermo niiden ruuvien kanssa, koskaan ei löydy sopivaa meisseliä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina hermo niiden ruuvien kanssa, koskaan ei löydy sopivaa meisseliä.
Kyllä pukilta yleensä löytyy talon naisväelle.
Minä suosin jouluna vain torchia.
Jouluruuvista tulee mieleen ne sadat vipstaakit, millä lelut on kiinnitetty sinne laatikoihin. Argh, niiden kanssa menee aina hermot:)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on jouluruuvi? Miten se eroaa tavalllisesta ruuvista?
Joururuuvissa on punainen kanta ja kierreosa virheä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on jouluruuvi? Miten se eroaa tavalllisesta ruuvista?
Joururuuvissa on punainen kanta ja kierreosa virheä.
Siis vihreä...
Ei meillä jouluna ruuveja käytetä, klemmarilla tai niitillä laitetaan kiinni, jos tarvis, tai sitten maalarin teipillä, jos ei ilmastointiteipillä:D Mitä sitä turhia ruuvailemaan jouluna hyvänen aika sentäs:D Tosiaan sinitarrakin sopii moneen paikkaan. Perunaliimaa emme enää käytä, se on jo aikansa elänyttä:)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kaikista muista paitsi hapansilakkaruuvista ja lipeäkalaruuvista.
Noi haiseekin ihan kamalta!
Vierailija kirjoitti:
Joulunaula on suosikkini
Taitaa joulunaula olla oikea vetonaula.
Jouluruuvi on se, millä avataan punaviiniglögipullo. Todellakin tykkään!
Perferoin mutteria karvaisella kookospähkinäpedillä <3 jouluherkkujen aatelia <3
Kyllä mä ainakin tykkään, ja erityisesti M8 X 75 AiSi 316L RST TORX-uppokantaisista ruuvista ja tarvittaessa ruuveista. Ovat muuten IHAN helvetin hyviä ruuveja. Jos oikein tiukka tilanne, niin kyllä se kuusiokoloisenakin kupukantaisenakin menee. Voi pistää vaikka pesemättömään toosaan ja se ei edes siellä syövy.
Mä käytän vain torx -ruuveja, jouluna ja juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. Onko kyseessä ristipää ruuvi?
Kristotyillä ehkä. Meille pakanoille se on tähtipääruuvi.
Mitä tulee jouluruuviin, niin savolaiseen en haksahda enää koskaan. Niin kieroo ettei mee kurkusta alas ku kiertämällä. Ja entäs pöntöstä sitten. Fusilli vai mitä lie fuskua oli se.