Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi olisi nyt sinkku niin saisiko hän iskettyä yökerhoreissulla yöseuraa?

Vierailija
26.11.2017 |

Oletetaan, että hän lähtee baariin lauantaina.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Ikää on 50 v.

Vierailija
2/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa saisi, kun en päästä sitä enää baarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :(((

hävettää

Vierailija
4/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on miljonääri, joten kyllä varmasti rahallisella panostuksella ainakin.

Vierailija
5/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi se ulkonäkönsä ja luonteensa puolesta kyllä sekä yhden yön että pidempää seuraa. Mutta se on armottoman epävarma naisten suhteen ja huonoitsetuntoinen:( , niin sen takia se ei saisi iskettyä ketään baarista. 

Vierailija
6/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi, koska jouduin tyytymään säälittävän beta-aisuriin. En saanut nuoruutena ihanaa alfamiestä :(

Vierailija
7/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin meistä saisi erittäin helposti iskettyä seuraa tahtoessaan. Aika tärkeää, että tässä on tasaveroisessa asemassa tai voi toinen alkaa tuntea ylemmyyttä toista kohtaan.

Vierailija
8/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂 no ei saisi.

Vierailija
9/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäön perusteella saa, mutta olen ainut nainen jonka kanssa hän on ollut ja hänellä ei ole naispuolisia ystäviä niin en usko että osaisi iskeä sieltä ketään.

Seurusteltu 15v lähtien ja nyt 21v ollaan.

Ihan mielenkiintosta ois kyllä nähä miten se siellä baarissa toimis :D

Vierailija
10/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhoista saa lihaa rahalla. kuka vain.

Vierailija
11/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä, miten olette noin surkeisiin miehiin tutustuneet, jos niillä ei ole muka kykyä tavata naisia. Kuulostaa vähän vähättelevältä asenteelta minusta.

Vierailija
12/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön seuran saaminen ei liene kenellekään kovin vaikeaa. Mieheni tuskin alkaisi erommekaan myötä käydä yökerhoissa, mutta ihan työnsä ja vapaa-ajan harrastusten puitteissa hänelle ovat naispuoliset ilmaisseet kiinnostuksensa. Onneksi liittomme on vahvalla pohjalla ja mies perusluonteeltaan uskollinen. Toki tilanteen säilyminen tällaisena edellyttä minultakin jotain...

Toisalta itsekin olen sanut oskaseni samnalaista kiinnostusta muilta miehiltä. Ei vain kiinnosta, vähääkään.

Vierailija
13/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta kyllä, mutta voisi tyssätä ujouteen.

Vierailija
14/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti.

Vierailija
15/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yli 50. Jos vanhempaa daamia olisi liikenteessä, niin saattaisi saada.

Vierailija
16/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Sitä on tultu iskemään joskus kun minä olen ollut vieressä. Naiset on kännissä idiootteja.

Vierailija
17/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön seuran saaminen ei liene kenellekään kovin vaikeaa. Mieheni tuskin alkaisi erommekaan myötä käydä yökerhoissa, mutta ihan työnsä ja vapaa-ajan harrastusten puitteissa hänelle ovat naispuoliset ilmaisseet kiinnostuksensa. Onneksi liittomme on vahvalla pohjalla ja mies perusluonteeltaan uskollinen. Toki tilanteen säilyminen tällaisena edellyttä minultakin jotain...

Toisalta itsekin olen sanut oskaseni samnalaista kiinnostusta muilta miehiltä. Ei vain kiinnosta, vähääkään.

Kuinka suloisen pihalla naiset ovatkaan yökerhojen seksimarkkinoista....

Vierailija
18/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. Bimbot työntyy aina viereen kikattamaan ja mun mies voisi teoriassa olla niiden isä

Vierailija
19/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. Ja usein kuuleekin kommentteja hänen ulkonäöstä. Ujohan tuo on ja uskollinen.

Vierailija
20/28 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi. On jo lähemmäs 50-vuotias, lievästi alkoholisoitunut ja hiukan ylipainoinen. Mutta perkele kun se osaa puhua! Bonusta tuo myös raamikas runko, komeat kasvot ja ruskeat silmät. Seuraa ei tuolta ole ikinä puuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi