Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on silmälasit!!!

Vierailija
10.04.2006 |

Kuinka usein vaihdatte lasit, tai siis ne linssit? Minulle optikko sanoi, että vuoden välein pitäisi tarkistuttaa näkö ja jos muutosta on täytyisi linssit vaihtaa.

Minulla ekat silmälasit olivat samoilla linsseillä 4v ja kun ne meni rikki ostin uudet ja nämä on nyt ollut 2v. Eikä mitään ongelmia ole ollut!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos aikuisiällä on alkanu näkö heiketä, se ei yleensä heikkene enää kovin paljoa eikä ainakaan nopeasti. Poikkeuksia tietty voi olla. Jos taas teininä on alkanu huonontua, jatkuu huononeminen koko ajan. Näin ollen kerran vuodessa voi olla ihan jees.

Mulla +0,5 hajataitto oli vaihtunu 2 vuodessa -0,5:ksi, toinen silmä oli pysyny ennallaan.

Vierailija
2/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos kun jos sun näkö heikkenee alkaa sun silmät ite korjaamaan sitä näköä ja siinä silmät rasittuu ja tulee päänsärkyä tms...

Mutta jos susta ei tunnu siltä että näkö ois heikentynyt niin parin vuoden välein riittää tarkistus, eri kuttu on jos sulla on piilarit sillon täytyy se kerran vuodessa käydä näytillä.

mutta eipä siitä sulle haittaakaan ole vaikka käyt tarkistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla ei enää näkö huonone samassa suhteessa ku alkuaikoina. Linssien kunnon mukaan kans täytyy vähän mennä. Naarmusilla linsseillä ei näe niin hyvin ku kunnon linsseillä