Minkälaisia ihmisiä täällä palstalla kirjoittelee?
Olisi kiinnostava tietää! Voisitte kertoa esim. näitä asioita: ikäsi, siviilisäätysi, ammatti/opiskeluala, kauan olette olleet alalla, opiskelleet, harrastukset, ulkonäkö,luonne,parasta elämässäsi/kurjinta elämässäsi. Plus joku random fakta itsestäsi.
Minä aloitan. Olen 27-vuotias, kasvatustieteiden opiskelija, avoliitossa ollut 4 vuotta, gradua kirjoittelen ja valmistun kohta, harrastan joogaa,salia,lukemista,uintia, 162 cm 60 kg, normaali/urheilullinen kroppa, tumma,parasta elämässä mies ja perhe, terveys, tuleva matka, huonoa ei tule mieleen just nyt :) Välillä väsyttää tää talvi! Random juttu: En osaa ollenkaan viheltää
Kommentit (11)
Minä olen tatuoitu, pesunkestävä WT.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneitä mt-potialaita lähinnä.
Kuten jo aloituksestasi näkyy...
Ok. Aika outoja ja negatiivisia ainakin...Kuten kommentistasi näkyy..
Vierailija kirjoitti:
Läskejä kuten sinäkin.
Mikä aloituksessa otti noin koville?
Vierailija kirjoitti:
Läskejä kuten sinäkin.
Mikä kohta aloituksessa otti noin lujille? Painatko itse 100 kg?
Kaikenlaisia varmaan käy, mutta palstaa hallitsevat ihmiset, joilla ei juuri muuta tekemistä ole.
Eli työttömät, mt-potilaat ja syrjäytyneet tavalla tai toisella.
Tämän näkee parhaiten tietyissä vihaketjuissa. Jos lapsi on vaikka huutanut bussissa, niin tuhat yläpeukkua hullulle, joka haluaa tappaa lapsen.
Jos olet todellinen, niin suosittelen poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskejä kuten sinäkin.
En, vaan 48 kg.
Kyllä tuollainen kääpiö on läski kutosella alkavalla lukemalla. Itse olen lähes 170-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskejä kuten sinäkin.
En, vaan 48 kg.
Kyllä tuollainen kääpiö on läski kutosella alkavalla lukemalla. Itse olen lähes 170-senttinen.
Niin varmasti.
Noin 3 kk jälkeen olet isekin seinähullu :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia varmaan käy, mutta palstaa hallitsevat ihmiset, joilla ei juuri muuta tekemistä ole.
Eli työttömät, mt-potilaat ja syrjäytyneet tavalla tai toisella.
Tämän näkee parhaiten tietyissä vihaketjuissa. Jos lapsi on vaikka huutanut bussissa, niin tuhat yläpeukkua hullulle, joka haluaa tappaa lapsen.
Jos olet todellinen, niin suosittelen poistumista.
Kyllä se siltä vähän vaikuttaa. Vastausten perusteella. Aika elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä? Joku nillittää painosta heti ja toinen sanoo, että olen mt-ongelmainen aloituksen perusteella.
Syrjäytyneitä mt-potialaita lähinnä.
Kuten jo aloituksestasi näkyy...