Jouduin ostamaan peruukin
Hiukseni ovat harventuneet tasaisesti niin paljon, että lähes kaljuja kohtia kiiltää. Ja vielä pahempi, koska olen nainen.
Kommentit (12)
pyydä lääkääriltä diagnoosi, ja Kelalta peruukille tuki. Samat oikeudet kuin kaikilla muillakin peruukkia tarviitsevilla- Itsekin kohta joudun tuohon, ei ole parantunut, on vaan pahentunut hiustenlähtö, lähetettä ihotautilääkärille ei annettu!!!
Sama tilanne täällä, olen nainen ja alle 30v. Löysitkö peruukin jostain liikkeestä vai tilasitko netistä? Näyttääkö riittävän aidolta?
Kalju ei haittaa, mutta kaikki peittely-yritykset, ja peruukit on noloja. Vedä vaan kaikki pois ja kävele selkä suorana. Jos joku ei tykkää, niin mitä sitten?
Naista haittaa kalju, RUMENTAA AIVAN TÄYSIN. KÄYTÄ PERUUKKIA. sAATANAN JUNTTIPASKA 4/4
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä, olen nainen ja alle 30v. Löysitkö peruukin jostain liikkeestä vai tilasitko netistä? Näyttääkö riittävän aidolta?
Tilasin netistä Hiusexra Heinilältä ja aidolta näyttää - maksoi tykötarpeineen (shampoo, hoitoaine, peruukkiteline ja peruukkisukka yht. 202 euroa).
Vierailija kirjoitti:
Kalju ei haittaa, mutta kaikki peittely-yritykset, ja peruukit on noloja. Vedä vaan kaikki pois ja kävele selkä suorana. Jos joku ei tykkää, niin mitä sitten?
Ei taida olla mulla pokkaa siihen, valitettavasti...
Olen aina ihmetellyt Sofi Oksasen lankakasaa - miksiköhän ei pidä tavallista peruukkia, jos omat hiukset on niin huonot?
Ei kalju naista ilahduta. Käytä peruukkia. Ja sinä paska-aivo pidä kaljusi itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt Sofi Oksasen lankakasaa - miksiköhän ei pidä tavallista peruukkia, jos omat hiukset on niin huonot?
Se onkin boheemi ja palkittu kirjailija - nehän voi kulkea vaikka potta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kanssa sellaisen halvan peruukin aprilliliikkeestä, minkä kanssa voi kulkea ulkona hattu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kanssa sellaisen halvan peruukin aprilliliikkeestä, minkä kanssa voi kulkea ulkona hattu päässä. .
Siis olen ap.
Kurja juttu, mutta ei kuolemaksi. Opettele hyväksymään.