Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absurdit Facebook synttärionnittelut

Vierailija
26.11.2017 |

Eikö nuo Facebookissa kirjoitettavat synttärionnittelut muista kuulosta absurdeilta ? Hbd, onnea, onnittelut facetutuilta jotka eivät edes tiedä paljonko täytät tällä kertaa ja kaikki hänen kaverinsa näkee ketä hän onnitteli.

Miksi ette soita sankarille tai wa:n kautta onnittele kun se vaan olisi henkilökohtaisempi tapa ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuosta syystä koskaan onnittele ketään Facessa

Vierailija
2/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan se välillä tympiä laitella sitä samaa "onnea" parhaimmillaan kolmatta kertaa viikossa kun jostain syystä ihmisten synttärit tuntuu nivoutuvan lähelle toisiaan. Mitä järkeä siinä muutenkaan on, tusinoittain ihmisiä hokemassa samaa ja ne pitää aina kohteloaisuudesta yläpeukuttaa kaikki. Itse olen ainakin pistänyt syntymäaikani piiloon, ettei tarvi asian kanssa pelleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan facessa onnitteluja aika harvakseltaan, vaikkei yhtään puolituttua olekaan kaverilistoilla. En käytä whatsappia ja harvoin jaksan kenenkään kanssa edes soitella. Hoidetaan yhteydenpito ystävien kanssa mieluummin muuta kautta. Mut en hirveästi jaksa stressata jostain fb-onnitteluista. Sama se mulle on, jos joku tykkää huomioida niillä kaikki kummin kaimatkin. 

Vierailija
4/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluaisin onnitteluja synttäripäivänä, mutta kukaan ei laita :(

Vierailija
5/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nykyään niin hektistä. Jos ei ole ilmoittanut facessa syntymäpäiväänsä niin kukaan ei muista.

Mä en halua sellaisten onnittelevan jotka eivät tiedä mun päivää. Tulos on että viimeksi ei kukaan onnittellut. Hyvä niin. Itse onnittelen niitä joiden synttärit muutenkin muistan.

Vierailija
6/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
7/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä aloittajan kanssa. Kun olin Facebookissa niin pidin syntymäpäiväni piilossa ja nyt kun olen ollut jo vuosia poissa sieltä, on aivan ihanaa kun "ei tarvitse" laittaa synttärionnitteluja puolitutuille, koin sen jotenkin velvollisuudeksi.

Vierailija
8/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on aivan mahtava, kun muistuttaa synttäreistä.

Se antaa mahdollisuuden onnitella jokaista, joilla on julkinen päivämäärä. 

Onnittelen aina, kun huomaan jollakin olevan syntymäpäivä. Se ilahduttaa suurinta osaa, vaikka tästä negis ketjusta saa päinvastaisen mielikuvan.

On suorastaan törkeätä kun jotkut ihan vaan kiusallaan eivät onnittele, vaikka näkevät selkeästi, että on jonkun syntymäpäivä. Saatetaan onnitella yhtä, mutta jätetään onnittelematta toista, koska jotakin on hampaankolossa. Heittäkää hittoon ne sellaiset kaverit, keitä ei tee mieli onnitella.

Vierailija
9/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnittelen ainoastaan läheisiä ystäviä ja sukulaisia. Tuntuu muutenkin lapselliselta, jos jotain 41-vuotispäivää tai vastaavaa mitälielukua pitää aina muistaa. Itse vietin synttärijuhlia lapsuudessa ja sitten ne jäivät pois 12-vuotiaana, kun alkoi tuntua niin typerältä. Oma syntymäpäiväni ei näy, koska en halua onnitteluita ihmisiltä, joita ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
10/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan facessa onnitteluja aika harvakseltaan, vaikkei yhtään puolituttua olekaan kaverilistoilla. En käytä whatsappia ja harvoin jaksan kenenkään kanssa edes soitella. Hoidetaan yhteydenpito ystävien kanssa mieluummin muuta kautta. Mut en hirveästi jaksa stressata jostain fb-onnitteluista. Sama se mulle on, jos joku tykkää huomioida niillä kaikki kummin kaimatkin. 

Ei puheluja, whatsapp-viestejä tai yhteydenpitoa facebookin kautta - mitä muuta kautta siis? Kirjeet, savumerkit? 🤔

Vierailija
11/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana, silloin kun facessa vielä olin, "askarrella" uniikki virtuaalikortti niille joita oikeasti halusin onnitella. Loppuaikoina tunsin itseni joka kerta entistä yksinäisemmäksi jokaisen persoonattoman "onnea"-toivotuksen tai tyhjänpäiväisen tykkäyksen myötä.

Onneksi ei ole enää paineita olla esittämässä mielenkiintoista ihmistä, jonka elämä ei kuitenkaan oikeasti kiinnosta ketään, siellä. Olen paljon onnellisempi nyt.

Vierailija
12/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä onnittele ketään, enkä kaipaa itsekään onnitteluja. En facessa, enkä livenä. Saavutuksista saa onnitella, ne merkitseekin jotain, mutta siis onnittelut syntymän johdosta. Laimeeta.

Vierailija
13/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta ahdistaa facen onnittelut noin paljon, kannattaa pysyä sieltä poissa kokonaan. Koko facehan on jonninjoutavaa tyhjästä hölisemistä, ei siellä uskalla puhua rehellisesti mistään, koska kommentit jää elämään maailman tappiin asti ja joku voi aina niistä hermostua.

Joten kehotan kaikkia FB-boikottiin, ei se teidän sosiaalista elämää tuhoa.

Vierailija
14/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotakuta ahdistaa facen onnittelut noin paljon, kannattaa pysyä sieltä poissa kokonaan. Koko facehan on jonninjoutavaa tyhjästä hölisemistä, ei siellä uskalla puhua rehellisesti mistään, koska kommentit jää elämään maailman tappiin asti ja joku voi aina niistä hermostua.

Joten kehotan kaikkia FB-boikottiin, ei se teidän sosiaalista elämää tuhoa.

Minä lähdin, takaisin en palaa! Kyllä on upeaa olla ilman Facea.

Vierailija
15/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miten joku voi ärsyyntyä jostain toisten onnitteluista. En ymmärrä.

Vierailija
16/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suorastaan törkeätä kun jotkut ihan vaan kiusallaan eivät onnittele, vaikka näkevät selkeästi, että on jonkun syntymäpäivä. Saatetaan onnitella yhtä, mutta jätetään onnittelematta toista, koska jotakin on hampaankolossa. Heittäkää hittoon ne sellaiset kaverit, keitä ei tee mieli onnitella.

No ei sitä aina ehdi ja jaksa jos on vaikka useammallakin synttärit samana päivänä ja nopeaan vaan vilkaiset esim. messengeriin tulleen viestin. Ja onko tuo nyt jotain aitoa muistamista jos fb spämmää onnittelemaan.

Vierailija
17/17 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäiväni on piilossa.

Mutta kukaan fb-kavereistani ei kyllä muutenkaan muista olemassaoloani. 

Eivät huomaisi jos kuolisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi