Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei uskovaiset! Kertokaa minulle, miten tästä eteenpäin...

Vierailija
25.11.2017 |

Olen hukannut uskoni vuosia sitten, ja luulin jo, että aihe "usko" olisi minulle loppuunkäsitelty.
Mutta nyt yhtäkkiä (erään tapauksen kautta) uinunut uskoni alkoi heräillä taas ja tänään rukoilin ensimmäistä kertaa vuosiin.
Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
2/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat sitä rukoilua silloin kun se hyvältä tuntuu. Ei uskovaisuuteen mitään kaavoja, rituaaleja ja temppuja tarvita. Kirkossa tms. käyminen ja muu mitä nyt uskovan elämään voi kuulua (mutta ei ole pakollista) tulee sitten ihan itsestään. Anna Jumalalle tilaa vaikuttaa sinussa, ei sun itse tarvii miettiä nyt sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattua tietysti voisit lukea. Vaikka psalmeja tai Johanneksen evankeliumia/apostolien tekoja.

Vierailija
4/4 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattua tietysti voisit lukea. Vaikka psalmeja tai Johanneksen evankeliumia/apostolien tekoja.

Raamatun lukeminen ja rukoileminen ovat hyviä neuvoja.

Ap:n (ja meidän muiden) tulee aina pitää mielessään kristinuskon ydin, joka on evankeliumin totuus: vaikka olemme syntisiä (ja Raamattua ei voi lukea ilman, että joutuu tämän aina kohtaamaan), Jumala on syntynyt ihmiseksi Pojassa Jeesuksessa ja sovittanut syntimme ristillä sekä voittanut kuoleman.

Jumala pelastaa armosta ne, jotka uskovat Jeesukseen.

En tiedä ap:n taustoja, mutta varmuuden vuoksi muistutin tästä ydinasiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi