Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kasvojen pesun jälkeen kasvovoidetta aamuisin ja iltaisin? Mitä tuotetta suosittelet rasvoittuvalle iholle?

Vierailija
25.11.2017 |

Mä en oo varmaan moneen vuoteen käyttänyt minkäänmoisia kasvovoiteita ja kasvot tuntuu jotenkin kulahtaneilta.

Vaikuttaako kasvovoiteisen käyttö paljon ihon kiinteyteen ja ulkonäköön?

Olisiko jotain edullisia hyviä voiteita joita saisi ihan tavallisesta marketistakin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAUNAPUHDASTA.

SAUNAPUHDASTA HANURIA.

Vierailija
2/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sekaihollani (oon 30+) päivä- ja yövoidetta noin kuukauden ajan. Ihoni tuntuu terveemmältä, eikä mulla ole niin paljon mustapäitä/epäpuhtauksia. Itse käytän luonnonkosmetiikkaa (nyt Madaran voiteita), aiemmin käytin jotain päivävoidetta silloin kun kasvot kiristivät, mutta mun kohdalla toi säännöllisyys näyttäisi toimivan. Prismasta ja Cittarista olen ostanut Laveran melko edullista luonnonkosmetiikkaa ja ainakin joissain tuotteissa ihan jees hinta/laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektan apteekista.

Vierailija
4/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaytan nivean care-voidetta (pyorea 4 cm korkea muovipurkki, sininen kansi). Ensimmaiset viikot tuntui etta kasvot hukkuu rasvaan mutta sen jalkeen tilanne tasoittui. Nyt jos voitelu unohtuu niin iho tuntuu kiristavalta ja kuumottavalta. Nykyisin on paljon vahemman nappyja, mustapaita ja kuivaa hilseilevaa ihoa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, koska kun ruokavalio on kunnossa ei sellaisia tarvitse.

Vierailija
6/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka Lumenen c-vitamiini seerumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän