Olen töissä hotellissa, mitä olet aina halunnut tietää?
Kommentit (61)
Saako hlökunta syödä aamiaisen ilmaiseksi? Saako niitä shampoita ottaa mukaan kotiin?
Onko hotellihuoneissa piilokameroita joista tirkistelette asukkaiden elämää ja seksipuuhia?
Tunnistatko hotellissa yöpyvät maksulliset naiset ja heidän asiakkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kiertääkö henkilökunnan keskuudessa kauhutarinoita hotelliinne liittyen?
Tietty :) ap
Onko henkilökunnalle oma taukohuone, siis hotellihuone?
Mitä hommia teet siellä hotellissa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Oletko respassa ja onko se kivaa?
Kyllä viihdyn :)
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilökunnalle oma taukohuone, siis hotellihuone?
Ei ole :(.'iltavuorosta kotiin nukkuun ja aamuks tiskin taa taas :) ap
Uskaltaako ammeeseen mennä oikeaan kylpyyn? Vai voiko tarttua joku jalkasieni tai muu kammotus alapäähän?
Eli pestäänkö ammeet kunnolla (tai ollenkaan)?
Miten huone määräytyy / annetaan / valitaan asiakkaalle saman huonetyypin ja hintakategorian osalta? Miten asiakas voi itse siihen vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Saako hlökunta syödä aamiaisen ilmaiseksi? Saako niitä shampoita ottaa mukaan kotiin?
Eisaa syödä ja voi ottaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tunnistaa, pari kertaa oon heittäny neidit pihalle :D
Kuinka monta kertaa olet sekstaillut hotellissasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten huone määräytyy / annetaan / valitaan asiakkaalle saman huonetyypin ja hintakategorian osalta? Miten asiakas voi itse siihen vaikuttaa?
Jos asiakkaalla ei ole toiveita niin sit ne jaetaan summanmutikassa. Eli kannattaa toivoa, ne oikeesti huomioidaan :). Yleensä huoneet jaetaan tulojärjestyksessä, en itse kauheasti mieti mikä huone koneelta tulee. Vakkariasiakkaat tykkää olla aina samassa huoneessa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tunnistaa, pari kertaa oon heittäny neidit pihalle :D
Miksi heitit? Seksin myyminenhän on ihan laillista Suomessa.
Miksi respa katsoo minua kuin maksullista naista ainoastaan sen takia että miesystäväni on vanhempi kuin minä? Ainoastaan Suomen hotelleissa tapahtuu tätä. Esimerkiksi väkisin tyrkytetään huonetta erillisillä sängyillä. Eikö respoja kouluteta kohtelemaan asiakkaita tasapuolisesti?
Olen aina halunnut tietää ovatko jotkut ihmiset tietoisesti pahoja (esim. julmat diktaattorit tms.) vai perustelevatko he tekonsa itselleen jollakin valheellisella syyllä, esim. välttämättömyydellä tms.
Kiertääkö henkilökunnan keskuudessa kauhutarinoita hotelliinne liittyen?