Olen töissä hotellissa, mitä olet aina halunnut tietää?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Erotatteko prostituoidut siinä respassa?
90% on menny arvauksista oikeaan.ap
Olen myös työskennellyt respassa: herkullisimmat paikat, jossa olen tavannut ihmisiä sekstailemassa, on lasten leikkihuone, saunan lauteilla ja käytävän pimeä nurkka. Haettu ilmeisesti jännitystä seksielämään.
Voiko hotellityöntekijän houkutella mukaansa saunaan?
Kerran yksi yksi tyttö tuli näyttämään saunaa ja jäi siihen niin pitkäksi aikaa juttelemaan, että mietin, että odottaako se kutsua lauteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatko hotellissa yöpyvät maksulliset naiset ja heidän asiakkaansa?
Kyllä ne tunnistaa, pari kertaa oon heittäny neidit pihalle :D
Miksei ne saa tulla sinne panemaan, tuleehan suurinpiirtein kaikki muutkin?
Annatteko huonoimmat huoneet niille, jotka ovat tehneet varauksensa varaussivustojen, esim. Hotels.com kautta, eikä suoraan hotelliketjulta?
Jos asun hotellissa vaikka 4 päivää ja maksan jokaisesta vuorokaudesta saman hinnan, niin miksei huonetta myös siivota päivittäin? Mielestäni olisin oikeutettu alennukseen sen vuorokauden osalta kun huonetta ei siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitit? Seksin myyminenhän on ihan laillista Suomessa.
Huoneen vuokraaminen siihen ei ole.
Onko näin? Miten se liittyy asiaan? Samalla logiikalla esim kortsujakaan ei saisi myydä prostituoidulle. Miksi hotelli on vastuussa siitä, mitä asiakkaat keskenään tekevät, jos se tekeminen on ihan laillista?
Miten tuo muuten menee, saako siellä huoneessa käydä esim panemassa, vaikkei ole itse kirjautunut asukkaaksi? Olen tätä joskus miettinyt, kun sanotaan, että esim työmatkalaiset vievät hotelliin jotain baaripanoja, mutta miten se on mahdollista, kun eihän sinne periaatteessa saisi viedä ketään. Vai saako?
Miten se matkustajakortti pitää täyttää, jos matkustan kaverin kanssa? Pitääkö molempien kirjoittaa omat laput, kun siinä kortissa on vain kohta puolisolle ja lapsille?
Useimmiten varausta tehdessä tai viimeistään hotellin respassa tiedustellaan, että onko kyseessä työ- vai huvimatka.
Miksi?
Voidaanko työmatkalaiselta pyytää kovempi hinta, koska sen voi vähentää verotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten varausta tehdessä tai viimeistään hotellin respassa tiedustellaan, että onko kyseessä työ- vai huvimatka.
Miksi?
Voidaanko työmatkalaiselta pyytää kovempi hinta, koska sen voi vähentää verotuksessa.
Liittyy matkailutilastointiin ja osittain myös markkinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heitit? Seksin myyminenhän on ihan laillista Suomessa.
Huoneen vuokraaminen siihen ei ole.
Onko näin? Miten se liittyy asiaan? Samalla logiikalla esim kortsujakaan ei saisi myydä prostituoidulle. Miksi hotelli on vastuussa siitä, mitä asiakkaat keskenään tekevät, jos se tekeminen on ihan laillista?
Parituksen määritelmänä mm. "Mikäli henkilö hankkiakseen itselleen tai toiselle taloudellista hyötyä järjestää huoneen tai muun tilan korvausta vastaan tapahtuvaa sukupuoliyhteyttä tai siihen rinnastettavaa seksuaalista tekoa varten".
Fiksu hotelli ei tähän rikolliseksi määriteltävään toimintaan halua sekaantua millään tavoin, eikä myöskään hankkia itselleen tuntihotellin mainetta vaikka lain puitteissa kaikesta huolimatta toimittaisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Annatteko huonoimmat huoneet niille, jotka ovat tehneet varauksensa varaussivustojen, esim. Hotels.com kautta, eikä suoraan hotelliketjulta?
Joo :) ja sitten ryhmät jotka maksaa vähemmän pääsee paskimpaan kerrokseen.
Saavatko siivoojat parempaa liksaa ystävänpäivän jälkeen?
Niitä smäidäisiä lakanoita lähinnä....
Miten huoneiden vesilasit pestään? Olen varmuuden vuoksi huuhdellut huolellisesti lasin ennen käyttöä.
Miksi luulet olevasi erityinen? :""DD Olen minäkin opiskellut hotellialaa enkä silti kuvittele, että joku haluaa kysyä jotain :""DDD
Vierailija kirjoitti:
Miten huoneiden vesilasit pestään? Olen varmuuden vuoksi huuhdellut huolellisesti lasin ennen käyttöä.
En tiedä, mutta jos siivoukselle aikaa 20min nii ei sitä fairyl pestä
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, enkä enää hotellialalla ollut vuosiin, mutta paljon reissannut.
On hotelleja etenkin ulkomailla, joissa laseista huomaa ihan katsomallakin, ettei niitä ole pesty ollenkaan.
Noh noh, eipäs aliarvioida respaneidin tietotaitoa. Ap joka hallitsee vähän kerroshoitoakin