Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi käyttää wifiä tietokoneen kanssa?

Vierailija
25.11.2017 |

Kiinteä lan on turvallisempi, nopeampi ja vakaampi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko itse ympäri kämppää kaapelia vetäen? Vai oletko ns. sähköallergikko, joka saa wifistä syyhyn?

Vierailija
2/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloituksesta unohtui sana "p*skav*mmainen", vai eikö se enää ole muotia? :)

Minua kiinnostaisi miten suojattu kotiverkko on turvallisempi jos kone on piuhassa kiinni kuin jos ei ole? Kyllä se wifi sieltä aaltoilee ulos ryöväreiden haettavaksi riippumatta siitä onko verkkoa käyttämässä piuhallinen vai piuhaton kone. LANin kytkeminen ei estä wifiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, aloituksesta unohtui sana "p*skav*mmainen", vai eikö se enää ole muotia? :)

Minua kiinnostaisi miten suojattu kotiverkko on turvallisempi jos kone on piuhassa kiinni kuin jos ei ole? Kyllä se wifi sieltä aaltoilee ulos ryöväreiden haettavaksi riippumatta siitä onko verkkoa käyttämässä piuhallinen vai piuhaton kone. LANin kytkeminen ei estä wifiä. 

No eipäs aaltoille. Kaikissa (vanhemmissa) modeemeissa/reitittimissä ei ole wifiä ja vaikka olisikin, sen voi kytkeä pois. Lisäksi jos nettikaapelointijärjestelmä on modernimpaa sorttia, niin modeemia ei edes tarvita, vaan koneen voi tökätä suoraan RJ-45-kaapelilla seinään.

Vierailija
4/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaapeli ei toimi, mene ja tiedä missä vika oli. Ei kiinnostunut welho eikä taloyhtiö viasta. Lopulta irtisanoin sopimuksen ja hankin mokkulan. Puolella hinnalla vrt kaapeli ja nopeampi. Kaapeli on aivan vitun huonoa paskaa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas ap.Keksi jotain parempaa.Osa meistä osaa piilottaa verkon paremmin kuin muut.

Vierailija
6/6 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Tökkään puhelimenkin puhelinpistorasiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi