Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onlinessa oleva "hyvä ystävä" ei ole huomioinut mitenkään uutta profiilikuvaani. Miksiköhän?

Vierailija
25.11.2017 |

Olen saanut kyllä paljon tykkäyksiä. Hyvä ystäväni ei ole tykännyt vaikka on varmasti sen nähnyt. Vaihdan profiilikuvan n. joka toinen kuukausi.

Miksi te ette tykkää ystävänne uudesta profiilikuvasta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä on todennäköisesti kateellinen. Ehkä puhuu pahaakin selän takana?

Kannattaa miettiä pitääkö tuollaista ystävänä ollenkaan. Älä kuitenkaan katkaise välejä, mutta poista hänet facebookin kaverilistaltasi. Sitten odota ja katso hänen reagointiansa asiaan. Jos hän kysyy miksi poistit hänet kaverilistalta, niin kysy suoraan miksei hän tykännyt uudesta kuvastasi. Voit vielä sanoa että ajattelit että hän ei ole kovin aktiivinen Facebookissa ja poistit siksi.

Olihan tämä vitsi?

Vierailija
22/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä on todennäköisesti kateellinen. Ehkä puhuu pahaakin selän takana?

Kannattaa miettiä pitääkö tuollaista ystävänä ollenkaan. Älä kuitenkaan katkaise välejä, mutta poista hänet facebookin kaverilistaltasi. Sitten odota ja katso hänen reagointiansa asiaan. Jos hän kysyy miksi poistit hänet kaverilistalta, niin kysy suoraan miksei hän tykännyt uudesta kuvastasi. Voit vielä sanoa että ajattelit että hän ei ole kovin aktiivinen Facebookissa ja poistit siksi.

Ai jumalauta tää oli hyvä :DD

Joo, tee näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mä edelleenkin vaan ihmettelin. Joku toinen ottaa tän asian nyt paljon raskaammin kuin minä. Ja voi elämä mitä vastauksia.

Ei tulis mieleenkään poistaa ketään ystävälistalta sen takia ettei tykkää kuvasta.

Mä kyllä yleensä tykkäilen kavereideni kuvista. Tulen niistä hyvälle tuulelle.

Ap

Vierailija
24/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, sain niitä tykkäyksiä yli 40. Tulen kyllä toimeen ilman kaverin tykkäämistä. Silti ihmettelen. En paheksu. IHMETTELEN.

Ap

Vierailija
25/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan, sain niitä tykkäyksiä yli 40. Tulen kyllä toimeen ilman kaverin tykkäämistä. Silti ihmettelen. En paheksu. IHMETTELEN.

Ap

Saatko sinä muuten niitä "kaunotar oot"-vastauksia? Nimenomaan tuossa käänteisessä sanajärjestyksessä vielä.

Vierailija
26/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miettiikö joku tosissaan tällaisia? Ja vieläpä niin paljon, että tekee siitä keskustelun.

Vierailija
27/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossulla o rumakuva! Näytä kuvas,pliis!

Vierailija
28/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossulla o rumakuva! Näytä kuvas,pliis!

Ei nyt puhuta Jossusta. 

Vierailija
29/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsikäs provo.

Vierailija
30/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset laittaa vielä näitä älyttömiä "kaunotar oot" -lässytyksiä aivan tavallisen näköisille Minnoille ja Tiinoille. :D Eikö niitä nolota?

Mun mielestä ei ole noloa. Kaikilla ihmisillä on oikeus tuntee itsensä kauniiksi. Ei se ole vain tietyn näköisten ihmisten oikeus.

Siitäkö se kauniiksi itsensä tunteminen tulee, kun sanotaan noita kliseitä? 

Kuka on puhunut kliseitä?

Kyllä, kehuminen vaikuttaa positiivisesti itsetuntoon ja sitä kautta ulkoiseen habitukseen

Kehua, joka ei pidä paikkaansa, kutsutaan imarteluksi. Jos jonkun itsetunto kasvaa valheellisesta imartelusta, mitä itsetunnolle  tapahtuu sitten, kun joku erehtyykin sanomaan totuuden?

Vierailija
31/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta toisten profiilikuvat ja muu paska. Säälittävää, että AIKUISET ihmiset kalastelevat toisiltaan kehuja ja pahoittavat mielensä kun joku ei heti kehukaan sitä uutta ihanaa profiilikuvaa. Kasvakaa aikuiseksi ja lopettakaa facen ja muiden huomionkerjäyskanavien käyttö.

Vierailija
32/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tein tällaisen ihan sika nolon aloituksen. Oisko teillä jotain muuta? Oon kuullu samat asiat nyt monta kertaa.

Vierailija
33/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo kehujen eli  tykkäysten kalasteleminen on typerää. Sori ap, en vaan tajua moista huomiohakuisuutta - ei ole kovin aikuismaista vaan kuulostaa enempi  esiteinien touhulta.

Vierailija
34/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä on pahoittanut mielensä? En minä ainakaan. Teidän aggressiiviset vastaukset sen sijaan vähän ihmetyttää.

Mikä teidän pahan olon on aiheuttanut?

Ap

Vierailija
35/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on pahoittanut mielensä? En minä ainakaan. Teidän aggressiiviset vastaukset sen sijaan vähän ihmetyttää.

Mikä teidän pahan olon on aiheuttanut?

Ap

Minussa aiheuttaa pahaa oloa se, kuinka helvetin typeriä ihmiset ovat nykyään. Aikuiset ihmiset ovat täysin riippuvaisia sometykkäyksistä ja jatkuvista kehuista ja jos joku ei jostain tykkääkään, niin siitä kehitellään turhaa draamaa. Tuon voisi ymmärtää ala-asteikäisiltä tytöiltä mutta aikuiset ihmiset....hohhoijaa. Kasvakaa tosiaan aikuisiksi. Monen elämä pyötii nykyään vain somen ympärillä - ei tervettä millään tavalla.

Vierailija
36/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Ja kyllä mun profiilikuvaa kehuttiin ja ihan syystä. Olen kaunis.

Iloista loppuiltaa! Minun on valitettavasti lähdettävä nyt ulos kavereiden kanssa. Jääkää te tänne purkamaan traumojanne ;)

Ap

Vierailija
37/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:lle tosi merkityksellistä myös fb-kavereiden määrä. Järkytyin kun kerran tajusin miten jotkut ihan aikuiset ihmiset miettii kovasti fb-kavereiden määrää ja vertailee muiden määriä. Varmaan samat ihmiset myös tarkkailee tykkäyksiä.

Vierailija
38/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lauantai-illan kevyt pikaprovo :D

Vierailija
39/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ap. Ehkä hän ei ole nähnyt sitä? Minä kyllä tykkään melkein kaikkien kavereideni profiilikuvista, jos niitä vaihdetaan. Vain etäisempien kavereiden kuvista en tykkää.

Vierailija
40/41 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, miettiikö joku tosissaan tällaisia? Ja vieläpä niin paljon, että tekee siitä keskustelun.

Kyllästyttää nämä "luin just jonkun elämän tärkeimmän/vakavimman asian" -luulijat. Ootko kattonu millasista aiheista täällä keskusteluja on? Ei tarvi olla kummoinenkaan aihe, että siitä avaa tänne keskustelun...